پنج شنبه، ۳۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 18 April , 2024

جايزه طلايي انجمن پارك‌هاي علمي آسيا به شركت دانش بنيان ایرانی رسيد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:9688
شنبه، ۱ آبان، ۱۳۹۵ | 12:06

جايزه طلايي انجمن پارك‌هاي علمي آسيا به شركت دانش بنيان ایرانی رسيد

یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان موفق به كسب جايزه طلايي انجمن پارك‌هاي علمي آسيا در سال ۲۰۱۶ شد.

به گزارش دیده بان علم ایران اين شركت دانش بنيان با ارايه فناوري اكستروژن واكنشي و نانوكامپوزيت‌هاي پليمري موفق به كسب جايزه طلايي (Grand Prize)  شد.

شرکت آريا پليمر پيشگام در سال ۱۳۸۷ با حضور چند تن از فارغ التحصيلان كارشناسي ارشد دانشگاه صنعتي اصفهان در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان تاسيس شد كه قبل از آن به عنوان هسته فناوري با ايده محوري توليد نانوكامپوزيت PP/MMT در مرحله رشد مقدماتي در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان مستقر شد.

 اين جايزه به شركت‌هايي تعلق مي‌گيرد كه در آن‌ها به كمك مهارت‌هاي مدیریتی بالا، ايده‌هاي كاربردي و دانش‌هاي فني متعدد به مرحله تجاري‌سازي رسيده و در جهت توسعه فناوري در آسيا نقش به سزايي داشته باشند.

مراسم اعطاي جايزه هر ساله از سوي انجمن بين ‌المللي پارك‌هاي علمي آسيا ميان شركت‌ها، موسسات مستقر در پارك‌هاي علم و فناوري عضو اين انجمن با هدف تشويق شركت‌هاي “دانش‌بنيان” و فن‌آفرين جهت دستيابي به روحيه تجاري‌سازي دستاوردهاي فناورانه، ايجاد فرصت‌هاي مناسب در راستاي يافتن شريك تجاري و معرفي مدل‌هاي شركت‌هاي موفق برگزار مي‌شود.

بيستمين كنفرانس بين‌المللي انجمن پارك‌هاي علمي و فناوري آسيا  به ميزباني  شهر حيدرآباد هند ۱۹ تا ۲۲ اكتبر ۲۰۱۶ برگزار شد.

منتخبان اين مسابقه مي‌توانند از شبكه اين انجمن براي معرفي و پيشبرد فعاليت‌هاي شركت خود و يافتن شريك تجاري مناسب استفاده كنند و علاوه برحضور در اين كنفرانس، در نمايشگاه فناوري‌هاي نوين كه درحاشيه اين كنفرانس برپا خواهد شد، دستاوردهاي شركت‌هاي خود را معرفي كنند.

پيش از اين ۹ شركت دانش بنيان مستقر در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان نيز موفق به كسب اين جايزه از انجمن پارك‌هاي علمي آسيا شده‌اند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

آغاز کنفرانس بین المللی ارزن در هند با سخنرانی پژوهشگر ایرانی

کودهای نانویی عملکرد بهتری نسبت به کودهای معمولی دارند

آبیاری مزارع هند به کمک خورشید!

جایگزینی گیاهان علوفه ای پُرآب بَر کشور با ارزن و سورگوم

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها