شنبه، ۱ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Saturday, 20 April , 2024

برندگان نخستین مسابقات هوافضای دانشگاه های پیام نور معرفی شدند

نسخه قابل پرینت
کد خبر:8578
شنبه، ۱۰ مهر، ۱۳۹۵ | 11:29

نخستین مسابقات هوافضا دانشگاه‌های پیام نور کشور با برتری دانشگاه پیام‌نور مشهد در دو لیگ طراحی مفهومی پهباد و گلایدر و دانشگاه پیام نور بوشهر در لیگ رادیو کنترل به پایان رسید.

به گزارش دیده بان علم ایران در بخش دانشجویی لیگ طراحی مفهومی پهباد به ترتیب تیم‌های مدینوس دو دانشگاه پیام‌نور مشهد، Historia دانشگاه آزاد نجف آباد، دانشگاه غیرانتفاعی بصیر مقام‌های اول تا سوم و در لیگ گلایدر ویژه (رادیو کنترل) به ترتیب تیم‌های مدینوس یک دانشگاه پیام نور بوشهر، دانشگاه غیرانتفاعی بصیر و لیان ربوت مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در لیگ گلایدر دانشجویی به ترتیب تیم‌های دیانا دانشگاه پیام نور مشهد، فرساد و Air pars مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش دانش‌آموزی نیز در لیگ گلایدر به ترتیب تیم‌های پرند، sky boys و سپهر مقام‌های اول تا سوم و در لیگ موشک‌های آبی دانش‌آموزی به ترتیب تیم‌های آذربایجان، راکت‌سازان پیشرو و شهاب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و از تیم‌های خورشید و ستاره تقدیر شد.
دانشگاه پیام نور از سال ۹۰ در رشته مهندسی هوافضا و مکانیک پذیرش دانشجو دارد و تاکنون در این رشته‌ها موفق به کسب مقام‌هایی درعرصه ملی شده است.
 دبیرخانه این مسابقات از مردادماه سال گذشته شروع به کار کرد و ۵۰۰۰ هزار پوستر در سراسر کشور، در مدارس خراسان رضوی و استان‌هایی که مستعد حضور در این مسابقات بودند، توزیع شد که در نهایت ۲۳۶ نفر در قالب ۷۴ تیم و در پنج لیگ موشک‌های آبی دانش‌آموزی، گلایدر دانش‌آموزی، طراحی مفهومی پهباد دانشجویی، گلایدر دانشجویی و رادیو کنترل دانشجویی در روز‌های هفتم و هشتم مهرماه جاری در سالن سرپوشیده شهید باغبان‌باشی مشهد به رقابت پرداختند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

یازدهمین دوره مسابقات ملی هوافضا برگزار می شود

برگزیدگان دهمین دوره مسابقات ملی هوافضا معرفی شدند

دهمین دوره مسابقات هوافضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها