پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

یازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت برگزار می شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:7412
یکشنبه، ۲۱ شهریور، ۱۳۹۵ | 10:10

یازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت (IPAPS)، با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری در زمینه حفاظت و اتوماسیون شبکه‌های قدرت، روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ دیماه ۱۳۹۵در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

به گزارش دیده بان علم ایران این کنفرانس که توسط انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران با همکاری دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران و قطب علمی اتوماسیون و بهره برداری سامانه قدرت برگزار می شود، محصول ادغام کنفرانس تخصصی حفاظت و کنترل سیستمهای قدرت و کنگره بین المللی اتوماسیون صنعت برق است.

حفاظت و اتوماسیون در نیروگاهها، شبکه های انتقال و توزیع؛ امنیت و قابلیت اطمینان در سیستم های حفاظتی و اتوماسیون؛ اتوماسیون و حفاظت شبکه های هوشمند الکتریکی؛ کاربرد مفاهیم اینترنت اشیاء (IoT) در حفاظت و اتوماسیون سیستم های قدرت؛ طرح های حفاظت از سلامت شبکه برق (SIPS)؛ سیستم های حفاظتی خاص(SPS)؛ پایش،کنترل و حفظ گسترده سیستم های قدرت WAMPAC؛ ارائه روشها و الگوریتم های جدید اتوماسیون و حفاظت در سیستم های قدرت؛ اثرات تولیدات پراکنده در حفاظت سیستم های قدرت؛ امنیت سایبری در سیستم های حفاظتی و اتوماسیون و ارتباطات؛ بومی سازی سیستم های حفاظتی و اتوماسیون؛ مکان یابی خطا در شبکه های انتقال و توزیع؛ نگهداری،تعمیرات و بهره برداری سیستم های اتوماسیون و حفاظت؛ سنسور های هوشمند و زیرساخت های اندازه گیری پیشرفته (AMI)؛ سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری در سیستم های حفاظتی و اتوماسیون؛ استاندارد ها و پروتکل های ارتباطی در سیستم های حفاظتی و اتوماسیون؛ کاربرد سیستم های نوین مخابراتی در حفاظت و اتوماسیون شبکه های برق؛ سازگاری الکترومغناطیسی در سیستم های حفاظتی؛ سیستم زمین و سیستم حفاظتی؛ طراحی محدود کننده های جریان خطا (FCL)؛ قوس ناگهانی (Arcflash) در تجهیزات برقی و راه های کاهش خطرات آن؛ حفاظت اضافه ولتاژ در شبکه های قدرت؛ حفاظت سیگنالینگ و اتوماسیون سیستم های رانش ریلی برقی، محورهای موضوعی یازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت هستند.

از جمله برنامه های یازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت، سخنرانی کلیدی، ارایه مقالات، برگزاری کارگاههای آموزشی، انتخاب پایان نامه برتر در زمینه حفاظت و اتوماسیون سیستمهای قدرت (برای اولین بار) و معرفی توان ملی در حفاظت و اتوماسیون صنعت برق (برای اولین بار) است. تأکید کنفرانس در بخش کارگاهها، بر جنبه های آموزش های کاربردی و به روز و در بخش مقالات و سخنرانی ها بر جنبه‌های کاربردی، راهبردی و توسعه‌ای است که از سودمندی خاص برای صنعت برق کشور برخوردار باشند. تاریخ ارائه کارگاه های آموزشی در این کنفرانس، بیست و هفتم دیماه ۱۳۹۵ تعیین شده است. مقاله‌های ارسالی به دبیرخانه کنفرانس می‌توانند به زبان‌های فارسی و انگلیسی تهیه شوند.

همچنین در این کنفرانس،از پروفسور Vladimir Terzija از دانشگاه منچستر برای حضور  ،سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی دعوت به عمل آمده است. علاوه بر این  در راستای معرفی «توان ملی در حفاظت و اتوماسیون صنعت برق» جلساتی را با همین عنوان و در حضور مدیران صنعت برق کشور طراحی و پیش بینی شده است. شرکت های داخلی که در زمینه حفاظت و اتوماسیون در صنعت برق فعالیت دانش بنیان دارند، برای ارائه دست آوردها و توانمندی های خود در چارچوب این جلسات و در قالب های مالتی مدیا می توانند از طریق سندیکای صنعت برق و یا دبیرخانه کنفرانس اقدام نمایند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

جایزه بین المللی «مهدی بهزاد» به ریاضیدان دانشگاه صنعتی شریف رسید

با تلاش محققان ایرانی میسر شد: تبدیل آلاینده دی اکسید گوگرد صنایع به گوگرد با بازده بالا

نسخه ایرانی هوشمندسازی اتوماسیون در صنعت برق ارائه می‌شود

نخستین نیروگاه خورشیدی شناور در کشور ساخته شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها