پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

برگزاری رقابت ملی ساخت سیستم‌های سرمایش خورشیدی در دانشگاه تهران

نسخه قابل پرینت
کد خبر:6452
دوشنبه، ۸ شهریور، ۱۳۹۵ | 12:42

برگزاری رقابت ملی ساخت سیستم‌های سرمایش خورشیدی در دانشگاه تهران

مرحله پایانی مسابقه ملی دانشجویی طراحی و ساخت سیستم سرمایش خورشیدی و آزمون سیستم‌های ساخته شده، نهم شهریور ۱۳۹۵ در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 به گزارش دیده‌بان علم ایران مسابقه ملی دانشجویی طراحی و ساخت سیستم سرمایش خورشیدی توسط مؤسسه پژوهشی مپفن و دانشگاه تهران در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
این مسابقات در دو مرحله طراحی مفهومی و پایه، و طراحی تفصیلی برگزار خواهد شد . در مرحله اول ۲۴ تیم از ۱۵ دانشگاه از سراسر کشور در مسابقه ثبت نام کردند و ۲۳ طرح اولیه به دبیرخانه مسابقه ارسال شده است.
در مرحله دوم، ۱۷ تیم طرح‌های تفصیلی خود را به کمیته برگزاری مسابقه ارسال کردند. پس از بررسی طرح‌ها از سوی هیأت داوران، در نهایت هفت تیم در اولویت ورود به مرحله ساخت قرار گرفتند.
گروه‌های «خلیج فارس» به سرپرستی دکتر فاتحی، از دانشگاه خلیج فارس، «سولار-تکنو-تبرید» به سرپرستی دکتر سفیدگر از دانشگاه آزاداسلامی واحد پردیس، «سولار کولینگ» به سرپرستی خانم دکتر قرئلی از دانشگاه تهران، «شریف سرمایش نوین» به سرپرستی دکتر شفیعی از دانشگاه صنعتی شریف، «فناوران فنی» به سرپرستی دکتر حنفی‌زاده از دانشگاه تهران، «SBU» به سرپرستی دکتر زندی از دانشگاه شهید بهشتی و گروه دانشگاه امیرکبیر به سرپرستی دکتر حسینی ابرده، برگزیدگان مرحله دوم مسابقه هستند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

«نشان عالی دانش» بر سینه ۱۲ چهره برجسته علمی کشور نشست

جلد دوم فلور مصور پارک ملی گلستان منتشر شد

محققان دانشگاه تهران نشان دادند: سرنوشت قطره‌های استنشاقی در مجاری تنفسی انسان

در دانشگاه تهران ساخته شد: دستگاه کیفیت‌سنجی و تشخیص سریع تقلب در روغن زیتون

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها