جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

فراخوان ثبت‌نام در سی‌امين جشنواره بين‌المللی خوارزمی

نسخه قابل پرینت
کد خبر:5373
شنبه، ۲۳ مرداد، ۱۳۹۵ | 10:52

فراخوان ثبت‌نام در سی‌امين جشنواره بين‌المللی خوارزمی

سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی با هدف حمایت های مادی و معنوی از نخبگان جوان و طرح های پژوهشی و با حمایت های سازمان های بین المللی برگزار می شود.

به گزارش دیده بان علم ایران ثبت نام در این جشنواره که با هدف شناسایی و معرفی افراد نخبه، فناوران و پژوهشگران جوان عرصه ‌های علمی و حمایت مادی و معنوی از جوانان مستعد و ایجاد زیر ساخت های لازم جهت همکاری با سازمان های پژوهشی خارج از کشور برگزار می‌شود، از خرداد ماه سال جاری شروع شده و تا شهریور ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره علمی بین المللی می‌توانند به نشانی http://khwarizmi.ir/fakia بخش سامانه‌ جامع جشنواره بين‌المللی خوارزمی مراجعه و نسبت به ثبت‌نام، ارائه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام، شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعريف كنند.

بر اساس این گزارش طرح‌ های قابل پذيرش در ۱۷ گروه تخصصی فناوري‌ های شيميايی، مكانيك، برق و كامپيوتر، هنر، معماري و شهرسازي، كشاورزي و منابع طبيعي، علوم پايه، عمران، مهندسي صنايع و مديريت فناوري، مواد، متالورژي و انرژي‌ هاي ‌نو، زيست فناوري و علوم پايه پزشكي، محيط زيست، فناوري ‌نانو، هوافضا، مهندسي نرم افزار و فناوری اطلاعات، مكاترونيك و صنايع دفاعي است.

 

انتهای پیام

مطالب مرتبط

برترین های حوزه زیست فناوری تجلیل می شوند

رییس جمهور: مشکوک بودن به استادان و پژوهشگران درست نیست/ برخی، پول و زمان زیادی را صرف اسلامی کردن فیزیک و شیمی کردند

جزئیات فراخوان صندوق حمایت از پژوهشگران برای دریافت طرح‌های حفظ اکوسیستم خلیج فارس

هجدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری برگزار شد/ تقدیر از ۱۶ پژوهشگر و چهار فناور برتر کشور

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها