- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

حمایت از طرح‌های برتر دانش‌بنیان‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی

«فراخوان طرح‌ برتر دانش‌بنیان در حوزه محرومیت‌زدایی» منتشر شد تا ایده‌های برتر به رفع نیازها و چالش‌های مناطق محروم کمک کنند.

به گزارش دیده بان علم ایران، محورهای اصلی این فراخوان شامل «مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی»، «کشاورزی، دامپروری و شیلات»، «ماشین‌آلات کوچک مقیاس»، «سلامت، بهداشت و توانبخشی» و «فناوری‌های نرم و آموزشی» می‌شود.

در این فراخوان اعلام شده که از سه طرح برتر تقدیر می‌شود و برگزیدگان علاوه بر جوایز نقدی، اعتبار استفاده از خدمات تجاری‌سازی و استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی را نیز دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان تا ۱۳ خردادماه فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند. اسامی و عناوین طرح‌های برتر نیز ۲۵ خردادماه و همزمان با برگزاری اختتامیه نمایشگاه آبادیران اعلام می‌شود.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) با هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت ها برای محرومیت‌زدایی با مشارکت «بنیاد مستضعان»، «کمیته امداد امام خمینی» و «ستاد اجرایی فرمان امام» ۲۳ تا ۲۵ خردادماه در محل مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام