سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

حمایت از طرح‌های برتر دانش‌بنیان‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی

نسخه قابل پرینت
کد خبر:50505
دوشنبه، ۱ خرداد، ۱۴۰۲ | 10:52

حمایت از طرح‌های برتر دانش‌بنیان‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی

«فراخوان طرح‌ برتر دانش‌بنیان در حوزه محرومیت‌زدایی» منتشر شد تا ایده‌های برتر به رفع نیازها و چالش‌های مناطق محروم کمک کنند.

به گزارش دیده بان علم ایران، محورهای اصلی این فراخوان شامل «مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی»، «کشاورزی، دامپروری و شیلات»، «ماشین‌آلات کوچک مقیاس»، «سلامت، بهداشت و توانبخشی» و «فناوری‌های نرم و آموزشی» می‌شود.

در این فراخوان اعلام شده که از سه طرح برتر تقدیر می‌شود و برگزیدگان علاوه بر جوایز نقدی، اعتبار استفاده از خدمات تجاری‌سازی و استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی را نیز دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان تا ۱۳ خردادماه فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند. اسامی و عناوین طرح‌های برتر نیز ۲۵ خردادماه و همزمان با برگزاری اختتامیه نمایشگاه آبادیران اعلام می‌شود.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) با هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت ها برای محرومیت‌زدایی با مشارکت «بنیاد مستضعان»، «کمیته امداد امام خمینی» و «ستاد اجرایی فرمان امام» ۲۳ تا ۲۵ خردادماه در محل مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

ساخت «فلزیاب صنعتی» با قابلیت تشخیص سریع ضایعات فلزی در خطوط تولید

افتتاح خط تولید کاملا بومی «لوله خلأ خون‌گیری» در کشور

اعطای تسهیلات رشد تولید دانش‌بنیان تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان/ایجاد ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات به دانش بنیان ها

حضور ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در خدمت‌رسانی به زائران اربعین

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها