- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

مراسم یادبود زنده یاد استاد نوذری دالینی در دانشگاه تهران برگزار می شود

مراسم یادبود مرحوم دکتر عباس نوذری دالینی، استاد تمام دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه تهران، فردا در دانشکدگان علوم دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دیده بان علم ایران، این مراسم روز دوشنبه اول اسفند از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در تالار دهشپور دانشکدگان علوم دانشگاه تهران برگزار می شود.

دکتر رضا عامری، رئیس دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه تهران در پیامی به مناسبت درگذشت استاد نوذری آورده است: «با نهایت تأسف و تأثر درگذشت استاد فرهیخته و والا مقام شادروان «دکتر عباس نوذری دالینی» استاد تمام دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر که سالها در این دانشکده با عشق و علاقه مشغول خدمت به جامعه علمی به ویژه تربیت جوانان این مرز و بوم بوده اند را به اطلاع میرساند. دلبستگی و تعلق خاطر ایشان به پرورش علمی و اخلاقی دانشجویان وتلاش برای شکوفایی و بالندگی استعدادهای بالقوه فرزندان برومند وطن در کنار سخت کوشی، آزادگی و عزّت نفس، او را به مثابه یک استاد فرهیخته در عرصه علم و اخلاق جاودانه ساخت. بی تردید التیام فقدان جانسوز این استاد وارسته جز با رضایت بر مشیّت الهی میسّر نخواهد بود.

ضمن عرض تسلیت به خانواده گرانقدر ایشان و جامعه علمی کشور به ویژه همکاران محترم دانشگاه تهران، رحمت و مغفرت جاودان را برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان ایشان از درگاه خداوند منّان مسالت می نماییم.»

دیده بان علم ایران هم درگذشت دکتر نوذری را به خانواده، دوستان و همکاران و دیگر علاقمندان استاد تسلیت می گوید.

انتهای پیام