سه شنبه، ۴ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Tuesday, 23 April , 2024

فراخوان حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایجاد استارتاپ و هسته‌ فناور

نسخه قابل پرینت
کد خبر:49786
چهارشنبه، ۳۰ آذر، ۱۴۰۱ | 13:24

فراخوان حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایجاد استارتاپ و هسته‌ فناور

ستاد توسعه زیست فناوری و ستاد فرهنگ سازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فراخوانی را برای تبدیل ایده به تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها منتشر کردند.

به گزارش دیده بان علم ایران،این فراخوان، فرصتی برای تیم‌ها و هسته‌ها فراهم می کند تا از مزایایی چون «تشکیل هسته‌های فناور و نوآور و دانش‌بنیان»، «راه‌اندازی استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان»، «آموزش اصول علمی کارآفرینی»، «تعیین مسیر شغلی توانمندسازی شغلی»، «امکان بهره‌مندی از مزایای شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان همکار»، «امکان کارآموزی در مراکز معتبر پس از اخذ آزمون جذب و ورود به بازار کار پس از کسب بیشترین نمره و اخذ آزمون» برخوردار شوند.

ستاد توسعه زیست‌فناوری و ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در این رویداد با یکدیگر همکاری و مشارکت می‌کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان تا سوم دی ماه۱۴۰۱ فرصت دارند تا از تسهیلات ارائه شده در این فراخوان برای تبدیل ایده به استارت‌آپ‌ دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال دانش‌بنیان، به ظهور و بلوغ رساندن نوآوری‌های خود، ایجاد کارآفرینی و ورود به بازار کار بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

ساخت «فلزیاب صنعتی» با قابلیت تشخیص سریع ضایعات فلزی در خطوط تولید

افتتاح خط تولید کاملا بومی «لوله خلأ خون‌گیری» در کشور

اعطای تسهیلات رشد تولید دانش‌بنیان تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان/ایجاد ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات به دانش بنیان ها

حضور ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در خدمت‌رسانی به زائران اربعین

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها