- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

نمایش آثار تعاملی موزه‌ای و گردش علمی با پژوهشگران رویان

نمایشگاه مشترک پژوهشگاه رویان و موزه ملی علوم و فناوری ایران با همکاری بانک مرکزی با عنوان «نمایش آثار تعاملی موزه‌ای و گردش علمی با پژوهشگران رویان» از ۲۶ آذر لغایت ۱ دی‌ ۱۴۰۱ در محل باشگاه بانک مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، نمایشگاه موقت مشترک، پژوهشگاه رویان و موزه ملی علوم و فناوری ایران، و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری به مدت ۶ روز و از تاریخ ۲۶ آذر لغایت ۱ دی ۱۴۰۱ در محل باشگاه بانک مرکزی واقع در خیابان پاسداران، بالاتر از سه‌راه ضرابخانه، بین نگارستان ۸ و ۹ برپا می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه پژوهشگاه رویان در بخش‌های «سلول‌های بنیادی»، «سلول‌درمانی و دیابت»، «مهندسی بافت و اندام»، «جنین‌شناسی و زیست انجماد»، «ماده وراثتی» و «واکسن‌های نوترکیب» در قالب «گردش علمی با پژوهشگران رویان» و موزه ملی علوم و فناوری ایران آثاری از بخش علوم جدید و در حوزه‌های «حرکت»، «نور» و الکترومغناطیس» با عنوان «نمایش آثار تعاملی موزه‌ای» به نمایش می‌گذارد و به علاقه‌مندان غرفه نمایشی دارد.

گفتنی است، این نمایشگاه فقط برای دانش‌آموزان مدارس دوره متوسط مناسب بوده و بازدید به صورت گروهی از طریق هماهنگی با روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری ایران امکان‌پذیر است و دانش‌آموزان قادر خواهند بود در سه نوبت از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۳ و با ظرفیت محدود از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید از نمایشگاه، می‌توانند با شماره‌های ۸-۰۹۱۹۸۹۶۲۰۰۷ تماس بگیرند یا به وبسایت موزه ملی علوم و فناوری ایران به نشانی اینترنتی https://inmost.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام