سه شنبه، ۴ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Tuesday, 23 April , 2024

نمایش آثار تعاملی موزه‌ای و گردش علمی با پژوهشگران رویان

نسخه قابل پرینت
کد خبر:49765
یکشنبه، ۲۷ آذر، ۱۴۰۱ | 12:32

نمایش آثار تعاملی موزه‌ای و گردش علمی با پژوهشگران رویان

نمایشگاه مشترک پژوهشگاه رویان و موزه ملی علوم و فناوری ایران با همکاری بانک مرکزی با عنوان «نمایش آثار تعاملی موزه‌ای و گردش علمی با پژوهشگران رویان» از ۲۶ آذر لغایت ۱ دی‌ ۱۴۰۱ در محل باشگاه بانک مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، نمایشگاه موقت مشترک، پژوهشگاه رویان و موزه ملی علوم و فناوری ایران، و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری به مدت ۶ روز و از تاریخ ۲۶ آذر لغایت ۱ دی ۱۴۰۱ در محل باشگاه بانک مرکزی واقع در خیابان پاسداران، بالاتر از سه‌راه ضرابخانه، بین نگارستان ۸ و ۹ برپا می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه پژوهشگاه رویان در بخش‌های «سلول‌های بنیادی»، «سلول‌درمانی و دیابت»، «مهندسی بافت و اندام»، «جنین‌شناسی و زیست انجماد»، «ماده وراثتی» و «واکسن‌های نوترکیب» در قالب «گردش علمی با پژوهشگران رویان» و موزه ملی علوم و فناوری ایران آثاری از بخش علوم جدید و در حوزه‌های «حرکت»، «نور» و الکترومغناطیس» با عنوان «نمایش آثار تعاملی موزه‌ای» به نمایش می‌گذارد و به علاقه‌مندان غرفه نمایشی دارد.

گفتنی است، این نمایشگاه فقط برای دانش‌آموزان مدارس دوره متوسط مناسب بوده و بازدید به صورت گروهی از طریق هماهنگی با روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری ایران امکان‌پذیر است و دانش‌آموزان قادر خواهند بود در سه نوبت از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۳ و با ظرفیت محدود از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید از نمایشگاه، می‌توانند با شماره‌های ۸-۰۹۱۹۸۹۶۲۰۰۷ تماس بگیرند یا به وبسایت موزه ملی علوم و فناوری ایران به نشانی اینترنتی https://inmost.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

تولید محلول نگهداری بافت پیوندی برای نخستین بار در ایران

دستاورد محققان ایرانی در راستای توسعه روش های درمانی «آرتریت روماتوئید»

شناسایی سه مورد ژن معیوب در زنان نابارور مبتلا به توقف بلوغ تخمک و توقف کلیواژ

بررسی اپیدمیولوژی اثر عوامل مختلف روی قطعه‌قطعه شدن DNA اسپرم مردان نابارور

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها