- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی منصوب شد

رییس جهاد دانشگاهی با صدور حکمی دکتر فتح الهی، استاد دانشگاه تربیت مدرس را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری این نهاد منصوب کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر فتح الهی ننه کران که پیش‌ از این به‌عنوان مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشغول به کار بود، استاد گروه ایمنی‌شناسی پزشکی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در رشته فیزیولوژی است.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به تصدی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، ریاست صندوق حمایت از پژوهشگران، ریاست کمیته پدافند غیرعامل، عضویت در شورای اجرایی جذب و کمیته کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس و سرپرستی دفتر همکاری‌های علمی و بین‌الملل این دانشگاه اشاره کرد.

دبیر شورای معاونین پژوهشی دانشگاه‌های تهران، عضویت در شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و عضویت کارگروه ارزیابی کمیته تخصصی فناوری – وزارت علوم تحقیقات و فناوری از دیگر سوابق دکتر فتح الهی به شمار می‌رود.

این پژوهشگر برتر و استاد نمونه دانشگاه تربیت مدرس که دریافت جایزه رازی به‌ عنوان مقام اول علوم پایه در سطح کشور و دریافت جایزه استاد فرشته معتمدی از انجمن فیزیولوژوی و فارماکولوژی به‌عنوان استاد برجسته این رشته را در کارنامه خود دارد، همچنین موفق به انتشار ۷۱ مقاله ملی و بین‌المللی، اجرای ۱۰ طرح پژوهشی، چاپ دو کتاب و راهنمایی ۱۱۲ رساله و پایان‌نامه شده است..

گفتنی است، دکتر حسن مسلمی نائینی، رییس جهاد دانشگاهی در نامه‌ای با پذیرش استعفای دکتر محمدرضا پورعابدی از خدمات وی در زمان تصدی معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی  تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام