شنبه، ۱ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Saturday, 20 April , 2024

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی منصوب شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:49703
شنبه، ۱۲ آذر، ۱۴۰۱ | 15:27

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی منصوب شد

رییس جهاد دانشگاهی با صدور حکمی دکتر فتح الهی، استاد دانشگاه تربیت مدرس را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری این نهاد منصوب کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر فتح الهی ننه کران که پیش‌ از این به‌عنوان مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشغول به کار بود، استاد گروه ایمنی‌شناسی پزشکی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در رشته فیزیولوژی است.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به تصدی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، ریاست صندوق حمایت از پژوهشگران، ریاست کمیته پدافند غیرعامل، عضویت در شورای اجرایی جذب و کمیته کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس و سرپرستی دفتر همکاری‌های علمی و بین‌الملل این دانشگاه اشاره کرد.

دبیر شورای معاونین پژوهشی دانشگاه‌های تهران، عضویت در شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و عضویت کارگروه ارزیابی کمیته تخصصی فناوری – وزارت علوم تحقیقات و فناوری از دیگر سوابق دکتر فتح الهی به شمار می‌رود.

این پژوهشگر برتر و استاد نمونه دانشگاه تربیت مدرس که دریافت جایزه رازی به‌ عنوان مقام اول علوم پایه در سطح کشور و دریافت جایزه استاد فرشته معتمدی از انجمن فیزیولوژوی و فارماکولوژی به‌عنوان استاد برجسته این رشته را در کارنامه خود دارد، همچنین موفق به انتشار ۷۱ مقاله ملی و بین‌المللی، اجرای ۱۰ طرح پژوهشی، چاپ دو کتاب و راهنمایی ۱۱۲ رساله و پایان‌نامه شده است..

گفتنی است، دکتر حسن مسلمی نائینی، رییس جهاد دانشگاهی در نامه‌ای با پذیرش استعفای دکتر محمدرضا پورعابدی از خدمات وی در زمان تصدی معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی  تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

شناسایی محل آلودگی در شبکه آبرسانی شهری با استفاده از سنسورهای متحرک

سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران منصوب شد

گزارش مشاهده تصادفی عارضه بسیار نادر «جنین سنگی» در زن ۵۲ ساله ایرانی

ساخت سامانه کمک تشخیصی سرطان پستان با استفاده از هوش مصنوعی در کشور

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها