- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

دهمین نمایشگاه و کنفرانس سلامت عمان برگزار می شود

دهمین نمایشگاه و کنفرانس سلامت عمان، از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ سپتامبر۲۰۲۲( ۴ لغایت ۶ مهرماه ۱۴۰۱) در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه های بین المللی عمان در مسقط برگزار می شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه سلامت عمان در زمینه محصولات بهداشتی، درمانی و پزشکی، خدمات و تجهیزات پزشکی، صنایع داروسازی و خدمات گردشگری سلامت و … می باشد. از آنجا که پزشکی ایران در عمان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و کشور عمان یکی از بازارهای هدف گردشگری سلامت است و هرساله گردشگران سلامت بسیاری از این کشور به منظور درمان و انجام کلیه کارهای پزشکی به ایران سفر می‌کنند و با توجه به توانمندی های منحصر به فرد بیمارستان ها و تخصص و تبحر پزشکان و متخصصان بازاریابی بخش خصوصی، شرکتهای ایرانی شرایط حضور موفقی را در این نمایشگاه خواهند داشت.
گروه های تجهیزات و لوازم ازمایشگاهی و پزشکی، فناوری نوین پزشکی (بیوپزشکی، رادیولوژی)، تجهیزات لوازم بیمارستانی ،لوازم مصرفی پزشکی و صنایع دارویی، خدمات توریسم سلامت، مدیریت و فناوری های طراحی و ساخت مراکز درمانی، سیستم های مدیریت اورژانس و مراکز درمانی و کنترل کیفی و … می توانند دراین نمایشگاه حضور داشته باشند.

انتهای پیام