چهارشنبه، ۲۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Wednesday, 17 April , 2024

درگذشت یکی از محققان واکسن‌های “فخرا” و “کووپارس”/قتل دانشجوی دکتری بیوشیمی دانشگاه تربیت مدرس

نسخه قابل پرینت
کد خبر:48918
دوشنبه، ۲۹ فروردین، ۱۴۰۱ | 12:20

درگذشت یکی از محققان واکسن‌های “فخرا” و “کووپارس”/قتل دانشجوی دکتری بیوشیمی دانشگاه تربیت مدرس

اکرم انصاری‌فر، دانشجوی دکتری اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران که از محققان واکسن‌های فخرا و کووپارس بود درگذشت.

به گزارش دیده بان علم ایران، دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعلام این خبر، علت فوت این دانشجوی دکتری را ابتلا به بیماری سرطان اعلام کرده است.

دانشگاه تربیت مدرس هم از درگذشت یکی از دانشجویان دکتری این دانشگاه به ضرب گلوله در یکی از بوستان‌های وردآورد خبر داده است.

سید مجتبی احمدی، دانشجوی ورودی ۹۷ دکتری بیوشیمی دانشگاه تربیت مدرس ساکن خوابگاه‌ این دانشگاه بوده و در شرف فارغ‌التحصیلی بوده است.

علی معینی، مدیر توسعه روابط با دولت و جامعه دانشگاه تربیت مدرس به ایسنا گفته که کنار جنازه این دانشجو یک قبضه اسلحه کمری پیدا شده ولی هنوز نتیجه بررسی پزشکی قانونی اعلام نشده است.

متن پیام تسلیت دانشگاه تربیت مدرس در پی درگذشت سید مجتبی احمدی به شرح ذیل است: “با نهایت تأثر درگذشت آقای سید مجتبی احمدی دانشجوی دکتری بیوشیمی دانشگاه را به خانواده داغدار ایشان، جامعه علمی کشور و دانشگاهیان تربیت مدرس تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این جوان سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندیم. شایان ذکر است دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه به محض اطلاع از فوت این دانشجو، طی هماهنگی با خانواده آن مرحوم، دستورات لازم را به معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی، دفتر حقوقی و حراست دانشگاه جهت پیگیری از مراجع قانونی و احراز چگونگی فوت این دانشجوی دانشگاه که در یکی از بوستان‌های منطقه ورداورد اتفاق افتاده است، صادر کرده است.”

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها