جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

کمیته تحقیقات دانشجویی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی تشکیل شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:48831
دوشنبه، ۱۵ فروردین، ۱۴۰۱ | 13:32

کمیته تحقیقات دانشجویی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی تشکیل شد

نخستین جلسه کمیته تحقیقات دانشجویی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با حضور استاد قوام زاده، پدر پیوند سلول های بنیادی ایران برگزار شد.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر اردشیر قوام زاده در این جلسه گفت: فرصت بزرگی که در عرصه سلول درمانی وجود دارد، علاقمندی و حضور دانشجویان به عنوان سرمایه های عظیم کشور در این زمینه است.

مشاور عالی رئیس پژوهشکده سرطان معتمد ضمن تشویق دانشجویان به فعالیت در عرصه پژوهش و تولید علم به برنامه های بلند مدت کمیته تحقیقات در راستای سلول درمانی و سایر پروژه ها پرداخت.

مائده روزبهانی، دانشجوی پزشکی و دبیر کمیته هم گفت: هدف ما از تشکیل این کمیته استفاده از ظرفیت های بالای جهاد دانشگاهی در فراهم کردن بستر مناسب برای جذب دانشجویان نخبه و استفاده حداکثری از ایده ها و توانمندی های آنان در عرصه سلول درمانی، سرطان و سایر حوزه ها است. در این راستا پس از غربالگری و جذب دانشجویان و بررسی ایده ها و توان مندی های آنها، در صورت قابل اجرا بودن ایده های آنها در زمینه اجرایی کردن آنها سرمایه گذاری شده و طبق موازین، تمامی امتیازات مادی و معنوی دانشجویان حفظ خواهد شد.

وی با دعوت از دانشجویان علاقمند و مستعد رشته های علوم پزشکی برای ارائه ایده های خود به کمیته ابراز امیدواری کرد که این کمیته بتواند بستر لازم را برای رشد و هدایت دانشجویان فراهم کرده و موثرترین حمایتها را به منظور پیشبرد پژوهش ها در اختیار آنها بگذارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران منصوب شد

کیت «استخراج اگزوزوم از محیط کشت سلول» تولید و بهینه سازی شد

ابداع روشی جدید برای درمان موثرتر آرتروز با تزریق سلول های بنیادی

ساخت سامانه کمک تشخیصی سرطان پستان با استفاده از هوش مصنوعی در کشور

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها