- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

مراسم دوازدهمین دوره اهدای جوایز بخش ایران IEEE با حضور رییس منتخب موسسه بین‌المللی برگزار شد

دوازدهمین مراسم اهدای جوایز بخش ایران IEEE عصر امروز پنج شنبه با سخنرانی استاد سیفور رحمان، رییس منتخب IEEE برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیده‌بان علم ایران، مؤسسه مهندسان برق و الکترونیک (The Institute of Electrical and Electronics Engineers) که به اختصار به IEEE معروف است یک سازمان بین‌المللی حرفه‌ای و غیرانتفاعی است که هدف آن کمک به پیش‌برد فناوری به‌طور عام و حوزه‌های وابسته به مهندسی برق و کامپیوتر و زمینه‌های وابسته به‌طور خاص است.

این مؤسسه بیش از ۴۰۰ هزار نفر عضو در ۱۶۰ کشور جهان دارد که ۴۵ درصد این اعضا خارج از ایالات متحده هستند.

در دوازدهمین مراسم اهدای جوایز بخش ایران IEEE که به طور آنلاین (برخط) برگزار شد اساتید برجسته حوزه برق و کامپیوتر سراسر ایران، محققان، کار آفرینان و پیشکسوتان صنعت، دانشجویان، مشاورین و دیگر اعضای شاخه ایران IEEE حضور داشتند.

در این مراسم علاوه بر پرفسور سیفور رحمان (Saifur Rahman) – مهمان ویژه مراسم – دکتر وحید احمدی، رییس بخش ایران IEEE و استاد جواد فیض، رئیس کمیته جوایز هم سخنرانی کردند.
برگزاری یادبود دکتر شاهرخ فرهنگی، استاد فقید دانشگاه تهران و برنده جایزه استاد پیشکسوت آموزشی در این دوره از اعطای جوایز بخش ایران IEEE از دیگر برنامه های این مراسم بود.
این جایزه توسط استاد جواد فیض به خانواده ایشان اهدا شد

در ادامه، استاد حسین حسینیان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم به عنوان برگزیده جایزه استاد پیشکسوت در امر پژوهش، جایزه خود را از استاد احمد رضا شرافت دریافت کرد.

استاد زین الدین نواب شیرازی از دانشگاه تهران هم برگزیده جایزه استاد جبه دار مارالانی شد که این جایزه توسط استاد جبه دار به وی تقدیم شد.

در دوازدهمین مراسم اهدای جوایز بخش ایران IEEE
دکتر خشایار مهرانی از دانشگاه صنعتی شریف نیز برگزیده جایزه استاد حکاک شد که جایزه وی توسط مهندس حکاک اهدا شد.

استاد محمدرضا اکبرزاده توتونچی از دانشگاه فردوسی مشهد هم جایزه استاد کارولوکس را از دکتر فرجی دانا، استاد دانشگاه تهران دریافت کرد.

دکتر وحید غفاری نیا از دانشگاه صنعتی اصفهان هم جایزه استاد فخرایی را از دکتر مرادی دریافت کرد.

به گزارش دیده‌بان علم،  مهندس حمید کشاورز از شرکت کروز هم به عنوان برگزیده مهندس پیشکسوت، جایزه خود را مهندس ریاضی دریافت کرد.

دکتر محسن حمزه از دانشگاه تهران و دکتر امین امین زاده گوهری از دانشگاه صنعتی شریف هم به عنوان برگزیده جایزه رده جوان، جایزه خود را از استاد محمود فتوحی دریافت کردند.
مهندس یعقوب زاده از شرکت کار آفرین برتر هم جایزه شرکت برتر را از استاد سلطانیان زاده دریافت کرد.

در دوازدهمین مراسم مجازی اهدای جوایز بخش ایران IEEE دکتر لیلی محمدی از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنده جایزه زنان در مهندسی شد که جایزه وی را خانم دکتر عظیمی فر اهدا کرد.

دکتر امین اتابک از دانشگاه فنی و حرفه ای شهرکرد هم جایزه مشاور برگزیده را از استاد عسکریان دریافت کرد.

دکتر مهتاب خلیلی فر از دانشگاه شهید چمران هم جایزه رساله برتر این دوره را از دکتر گرانپایه دریافت کرد.

جایزه پایان نامه کارشناسی ارشد برتر این دوره هم توسط دکتر یوسفی به مهندس محمد رئیسی پور از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و حامد لاستجردی از دانشگاه صنعتی شریف اهدا شد.

مهندس ابوالفضل غیاثی مقدم از دانشگاه شمسی پور و علی رمضانی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم برگزیدگان جایزه پروژه کارشناسی بودند که خانم دکتر محمودی جایزه ایشان را اهدا کرد.

شاخه دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان شاخه دانشجوی برتر و شاخه دانشجویی شمسی پور و شاخه دانشجویی فنی و حرفه ای دانشگاه شهرکرد له عنوان شایسته تقدیر جوایز خود را از دکتر صورتگر  دریافت کردند.

انتهای پیام