- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

برندگان نخستین دوره المپیاد علمی، فرهنگی و هنری ایزاک معرفی شدند

نخستین دوره المپیاد بین المللی ISAC که با مشارکت موسسه اندیشه های خلاق جوان آریایی و موسسه فرهنگی و هنری علم و فن ادیب برگزار شد ۱۳ آذر با معرفی برترین ها به پایان رسید.

به گزارش دیده بان علم ایران، در این المپیاد که به صورت آنلاین برگزار شد بالغ بر ۱۰۰ پروژه از کشورهای مختلف در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز جمعه و نوبت صبح روز شنبه ۱۳ آذر ارائه شد. در مراسم اختتامیه به شرکت کنندگان علاوه بر اهدای مدال و گواهینامه های بین المللی جوایز نقدی نیز تعلق گرفت.

در بخش داخلی در قسمت هنرهای حجمی در سه رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و خردسالان برندگان مدال طلا عبارتند از محمد رضا معدنی پور (برنده ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی)، فاطمه احمدی زاده و شهرزاد آدیش، محراب عبداله زاده (برنده پنج میلیون ریال جایزه نقدی)، معصومه نصیر شعیبی، آناهیتا منادی و همتا راد گودرزی و در همین بخش برندگان مدال نقره عبارتند از میترا رشیدی حمید، الهه امین باقری، خدیجه سلیمی و برندگان مدال برنز  سپیده صبحدم، فرید نورزهی و ثنا طالشی.

در بخش طراحی سازه های زیر دریایی و یا فضایی مدال طلا به Zoe Konstantinidou , Ioanna Petridi و Polyxeni Panou و Andrianna Solomonidou از یونان (برنده جایزه ۵۰ یورویی) و سید مهدی موسوی تعلق گرفت.

در بخش داخلی در قسمت نقاشی در سه رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و خردسالان برندگان مدال طلا عبارتند از نسترن کاشانیان و شیما تاجیک زارعی هر کدام برنده ۵ میلیون ریال جایزه نقدی، سیده فریماه توکلی بنیزی، ناهید مهرانفر، ستاره نظری کهنگی، افسون فرنیا و برندگان مدال نقره در همین بخش عبارتند از مارا رایکویچ از صربستان، سپیده دوانقی، روح الله محمدی عزیز آبادی و برندگان مدال برنز  عبارتند از بهاره صادقی اکباتانی، آسیه طحانی و  هومن جمشیدی آرین.

در بخش عکاسی و پروژه های علمی مدال طلای رده سنی نوجوانان و خردسالان به Reni Paskaleva و Denitza Vassileva از بلغارستان ( برنده جایزه ۵۰ یورویی) و امیرعلی صفری( برنده ۵ میلیون ریال جایزه نقدی)، امیر عباس اندی و نورا نوروزی فهیم و Kayra Koray YILMAZ و Zeren Kaynak, Karşıyaka Efe Afyonlu از ترکیه و Myrahis Yurizahan Sanluis Cerezo و Ameyalli Flores و André Vázquez از مکزیک تعلق گرفت.

مدال نقره این بخش در رده سنی نوجوانان و خردسالان هم به Mehmet Akif Karakaşو Taylan Yalçın و Begüm Atay از ترکیه، Ameyalli Flores و André Vázquez ، Ameyalli Flores , André Vázquez از مکزیک و مدال برنز این بخش به Hüseyin Yağız Devreو SENA OCAK و HATİCE KÜBRA EROĞLU, İREMSU AŞLAKÇI از ترکیه رسید.

در بخش داستان نویسی علمی تخیلی هم مدال طلا به هیربد براهیم غفوری، امیر عطا سجادی و میعاد گوران، نیلوفر خوش نمکیان و ملینا فهیمی اعطا شد.

نخستین دوره المپیاد بین المللی ISAC  با مشارکت و حمایت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان تنکابن، مرکز هنری کوک، مرکز فرهنگی هنری BUCA IMSEF شهرداری ازمیر ترکیه، موسسه SOLACYT کشورهای مکزیک، اکوادور، بولیوی، برزیل و بولیوی، انجمن فیزیک یونان، مجتمع الغدیر کیش، پارک علم و مهارت دانش آموزی اندیشمندان جوان، مرکز هنری درینو، موسسه مهر هشتم کیش و مرکز گردشگری خلاق ایران برگزار شد.

انتهای پیام