- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

المپیاد “تخیل در علم با هنر در فرهنگ های مختلف” برگزار می شود

نخستین دوره المپیاد علمی هنری بین‌المللی “تخیل در علم با هنر در فرهنگ های مختلف” (ISAC) با حضور دانش آموزان ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، المپیاد جهانی ISAC اساساً یک مسابقه انفرادی یا یک کار گروهی (دو، سه نفره) بر روی ارائه پروژه های هنری با دید علمی به آنها (منحصر به فرد بدون کپی از دیگران) و توسط دانش آموزان ابتدایی و دبیرستانی و گروه سنی ۸-۱۵ و ۱۶-۱۹ سال و دانشجویان کارشناسی انجام می شود که توسط هیئت داوران بین المللی ارزیابی میشود.

موسسه اندیشه های خلاق جوان آریایی (AYIMI) و موسسه علم و فن ادیب (ADIB) به طور مشترک در ایران، برگزارکنندگان اصلی این المپیاد هستند.

نخستین دوره المپیاد بین المللی فرهنگی، هنری و علمی ISAC  طی روزهای ۱۱ تا ۱۴ آذر به صورت آنلاین و مشترک با کشورهایی مانند ترکیه، یونان، مکزیک، بولیوی،کانادا، برزیل، اکوادور ،… برگزار می شود.

این المپیاد در شش بخش با موضوعات گوناگون شامل عکاسی، نقاشی، مجسمه سازی، طراحی ، … برگزار می‌شود. به برندگان علاوه بر جوایز نقدی، مدال های مختلف و گواهینامه و لوح هایی از سوی کشورهای مشارکت کننده اهدا می شود. علاوه بر این علاقه مندان پس از شرکت می توانند کارهای هنری خود را در نمایشگاه آنلاین عرضه کنند.

پروژه های منتخب در مجله International Journal of Young Scientist Research (رایگان) منتشر می شوند. قوانین و مطالب مرتبط در لینکhttp://ayimi.org/en/digital-education/international-iasc-olympiad آمده است.

در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توان از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۵۸۸۲۱۴۹۴ اطلاعات را دریافت کرد.

انتهای پیام