- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

اعطای خدمات بلاعوض آزمایشگاهی به شرکت‌های دانش بنیان

صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف حمایت از تحقیق و توسعه محصولات دانش‌بنیان جدید و ورود موفق شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای داخلی و خارجی، حمایت بلاعوض ۷۰ درصدی از هزینه انجام آزمون‌های تخصصی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان را به بسته‌های حمایتی مشاوره و اخذ استانداردها اضافه کرد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، دکتر سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد خدمت بلاعوض آزمایشگاهی این صندوق، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف حمایت از تحقیق و توسعه محصولات دانش‌ بنیان جدید و ورود موفق شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای داخلی و خارجی، حمایت بلاعوض از هزینه انجام آزمون‌های تخصصی را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: در همین راستا شرکت‌هایی که روی محصول دانش‌بنیان خود به انجام آزمون و تست‌های تخصصی نیاز دارند، می‌توانند با ثبت درخواست خود در سامانه غزال، برای دریافت این حمایت اقدام کنند.

ملکی فر در مورد سقف حمایتی این خدمت از شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: خدمات آزمایشگاهی به میزان ۷۰ درصد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای هر درخواست و حداکثر حمایت سالانه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، به مجموعه خدمات بسته حمایتی مشاوره و اخذ استانداردهای صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه شده است.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت درخواست به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی بخش توانمندسازی و کمک مشاوره و اخذ استانداردها و مجوزها مراجعه کنند. مدت زمان ارزیابی تقاضا یک هفته کاری خواهد بود و سهم حمایتی صندوق پس از اتمام فرآیند پرداخت می‌شود.

انتهای پیام