چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Wednesday, 24 April , 2024

وزیر علوم: فعلا خبری از تعویق آزمون سراسری و کارشناسی ارشد نیست

نسخه قابل پرینت
کد خبر:47560
شنبه، ۴ اردیبهشت، ۱۴۰۰ | 14:53

وزیر علوم: فعلا خبری از تعویق آزمون سراسری و کارشناسی ارشد نیست

وزیر علوم با تاکید بر برگزاری کنکور سراسری و آزمون کارشناسی ارشد طبق زمان‌بندی اعلام شده از داوطلبان خواست تحت تاثیر جو غیرواقعی تعویق این آزمون ها که طی روزهای اخیر از سوی برخی سایت ها و در فضای مجازی مطرح شده، قرار نگیرند.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، دکتر منصور غلامی با بیان این که حتی سال گذشته هم که احتمال برگزاری کنکور در موعد مقرر ۵۰ درصد بود، آزمون در همان تاریخ اعلام شده برگزار شد و هیچ مشکلی هم پیش نیامد، گفت: برای امسال هم برنامه برگزاری این آزمون ها را بر اساس زمان بندی اعلام شده اجرایی خواهیم کرد و مراقب سلامت داوطلبان نیز هستیم. مگر اینکه دستوری مبنی بر توقف برگزاری آزمون های ملی از سوی ستاد مقابله با کرونا صادر شود.

وی در گفت و گو با ایسنا تاکید کرد: ما تجربه خوبی از برگزاری این آزمون ها در سال گذشته داریم و هیچ نگرانی برای برگزاری سالم آزمون سراسری و کارشناسی ارشد نداریم و امیدواریم شرایط طوری نباشد که ستاد کرونا مانع برگزاری این آزمون ها شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

آمار مبتلایان کرونا در ایران دوباره چهار رقمی شد/هشت بیمار در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند

وزیر بهداشت با متهم کردن کمیته علمی پیشین کرونا به تعارض منافع : نتایج کمیته فعلی به خاطر اهمیت دادن به علم و دانش درخشان است

/غفلت خطرناک مسوولان در خیز سهمگین موج ششم کرونا/ عضو ستاد کرونایی جهاد دانشگاهی هشدار داد: تعلل در کنترل پیک ششم کرونا عوارض جدی در پی دارد

کارستان ما در کرونا و سرافکندگی دوباره سیاست در برابر علم

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها