- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

برترین‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی تقدیر شدند

مراسم تقدیر از آزمایشگاه‌ها و پژوهشگران برگزیده شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور  معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، طی مراسمی که در سالن همایش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد از ۱۰ پژوهشگر منتخب و ۱۰ آزمایشگاه برتر عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی تقدیر شد.

آزمایشگاه‌های برتر معرفی شده در این مراسم بر اساس ارزیابی فعالیت‌هایشان در سال ۹۸ و پژوهشگران منتخب بر اساس فعالیت‌هایشان از ابتدای تشکیل شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و استفاده از اعتبارات آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انتخاب شدند.

فهرست آزمایشگاه‌های برتر بدین شرح است:

بنیاد علوم کاربردی رازی
مرکز پژوهش متالوژی رازی
مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران
مرکز خدمات آزمایشگاهی دانشگاه صنعتی شریف
شرکت خدماتی آموزشی و تحقیقاتی مراجعان خاتم
شرکت مهندسین مشاور آزمون فولاد
پژوهشگاه صنعت نفت
شرکت پارسیان بهینه پایش
مجتمع آزمایشگاهی کیفیت آزمایش جنوب
پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران

پژوهشگران برتر تقدیر شده در این مراسم نیز عبارتند از دکتر برهان منصوری از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر محمد سهرابی از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، یاسمن احمدی بنکدار از دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر علی طاهری نجف آبادی از دانشگاه تهران، معصومه درمانی از دانشگاه سمنان، دکتر مظفر شاکری از پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، دکتر عبداله احتشام نیا از دانشگاه لرستان، دکتر محسن ابراهیمی از دانشگاه تهران، مهسا طاهری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و
سید شهرام خلیلی نژاد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان.

انتهای پیام