جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

با تست ابداعی چشم پزشک ایرانی میسر شد: تشخیص افتادگی غده اشکی در افراد با پف پلک

نسخه قابل پرینت
کد خبر:46351
شنبه، ۲۶ بهمن، ۱۳۹۸ | 13:32

با تست ابداعی چشم پزشک ایرانی میسر شد: تشخیص افتادگی غده اشکی در افراد با پف پلک

تست جدیدی برای تشخیص عارضه افتادگی غده اشکی برای نخستین بار در دنیا توسط تیم تحقیقاتی مرکز چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار دیده بان علم ایران، این تست جدید که توسط تیم تحقیقاتی پروفسور کشکولی در ژورنال انجمن جراحان پلاستیک چشم آمریکا معرفی شده جهت تشخیص افتادگی غده اشکی در افراد با پف پلک که برای بلفاروپلاستی مراجعه می کنند به کار می رود.

در درصدی از در افرادی که برای جراحی زیبایی پف پلک بالا یا بلفاروپلاستی مراجعه مینمایند افتادگی همزمان غده اشکی نیز وجود دارد که می بایست ترمیم شود.

تشخیص این افتادگی غده اشکی بعلت وجود پف پلک بالا بسیار مشکل است و گاهی قابل تشخیص نبوده و سبب مشکلاتی مثل باقی ماندن برامدگی بخش خارجی پلک بالا و یا فیسچول غده اشکی می شود.

تست معرفی شده به دنیا توسط پروفسور کشکولی و تیم تحقیقاتی وی با دقت ۱۰۰ درصد میتواند این افتادگی را در معاینات قبل از جراحی بلفاروپلاستی تشخیص دهد.

پروفسور کشکولی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکنون ۱۴ تکنیک، درمان و تست جدید در زمینه جراحیهای پلک، ابرو، حدقه و مجرای اشکی به دنیا معرفی کرده است که این روشهای منحصر به فرد در مجامع بین المللی ارائه و به صورت مقاله در ژورنالهای معتبر آمریکایی و اروپایی به چاپ رسیده اند.

وی به عنوان سخنران مدعو در نشست ها و کنگره های علمی در بیش از ۱۵ کشور دنیا روشهای جدید خود را ارائه کرده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

اهدای عضو پس از مرگ کامل برای نخستین بار در خاورمیانه/دستاورد امیدبخش جراحان ایرانی برای بیماران در انتظار پیوند

در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه شد: راهکاری جدید برای جداسازی آنتی بیوتیک «آموکسی سیلین» از آب

/اختصاصی/یافته‌های پیمایش ملی کووید۱۹نشان داد:ایرانیان کمتر از متوسط دنیا خطر کرونا را درک کرده‌اند/پیام‌های متناقض و ادعای زودهنگام مسوولان درخصوص کنترل کرونا به شدت بر رفتارهای پیشگیرانه مردم تاثیر منفی گذاشت

انتخاب گزارش ویدیویی جراح ایرانی به عنوان مقاله برتر ژورنال فدراسیون بین المللی جراحی چاقی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها