- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

پنجمین استارتاپ تریگر دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود

پنجمین استارتاپ تریگر دانشگاه صنعتی شریف با موضوع تکنولوژی مالی (FinTech) طی روزهای ۱۰ تا ۱۵ مرداد ماه در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش دیده‌بان علم ایران  استارتاپ تریگر یک رویداد آموزشی- رقابتی فشرده است که به مدت ۶ روز، با هدف ایجاد محیطی سازنده به منظور خلق و پرورش ایده‌های کارآفرینانه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
در این رویداد، آموزش‌های ضروری برای تبدیل ایده به یک استارتاپ خوب در کارگاه‌های آموزشی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. همچنین امکان تیم‌سازی برای صاحبان ایده و یا پیوستن به تیم‌ها برای برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، گرافیست ها و یا متخصصان دیگر از طریق برنامه‌های شبکه‌سازی مقدور است.
پنجمین رویداد استارتاپ تریگر با موضوع تکنولوژی مالی (FinTech) در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

طراحی، برنامه‌ریزی و برگزاری رویداد استارتاپ تریگر برعهده‌ی ستاد توسعه‌ی ایده‌های کارآفرینانه (ستاک) می‌باشد و مرکز کارآفرینی، شتاب‌دهنده‌ی شریف و مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته‌ی دانشگاه صنعتی شریف، حامیان علمی و مالی و معنوی این رویداد هستند.
در این ۴ روز ابتدایی این رویداد برنامه های آموزشی در قالب کارگاه هایی و با عناوینی چون؛ طراحی مدل کسب و کار به زبان ساده به همراه مورد کاوی مدل کسب و کارهای موفق حوزه‌ی تکنولوژی مالی، کاربرد هوش مصنوعی و داده‌کاوی در حوزه‌ بازارهای مالی و پولی ، آشنایی با امنیت در حوزه پرداخت و تکنولوژی core banking و ارائه‌ی ایده به سرمایه‌گذار و نقشه‌ی مالی برگزار خواهد شد.
همچنین برنامه هایی تحت عنوان ملاقات سریع (Fast Meeting)و مشاوره (Mentoring)شانس ورود به برنامه‌ی شتاب‌دهنده‌ی شریف و استقرار ۶ ماهه در مجتمع خدمات فناوری شریف به همراه حمایت مالی و مشاوره‌های فنی و کسب و کار و جوایز نقدی از جمله امتیازهایی است که برای سه تیم برتر در نظر گرفته شده است.
رقابت تیم‌ها طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ مردادماه برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس؛ setak.sharif.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام