پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

ابراز تأسف رئیس فارماکوپه گیاهی آمریکا از اقدامات جنگ طلبانه ترامپ

نسخه قابل پرینت
کد خبر:46065
سه شنبه، ۱۷ دی، ۱۳۹۸ | 11:58

ابراز تأسف رئیس فارماکوپه گیاهی آمریکا از اقدامات جنگ طلبانه ترامپ

رئیس فارماکوپه گیاهی آمریکا در پیامی به همکاران ایرانی خود ضمن ابراز تأسف از اقدامات اخیر ترامپ و همدردی با ایرانیان، ابراز امیدواری کرد راه‌حل صلح‌جویانه‌ای برای قضایای اخیر وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار دیده بان علم ایران، دکتر روی آپتن در ایمیلی که به دکتر شاهین آخوندزاده، معاون پژوهشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و شش همکار ایرانی دیگر آورده است:

«دوستان گرامی
من برای ابراز احساسات خود در خصوص حرکات اخیر رییس جمهور ترامپ واژه ای نمی یابم. دل من با شما و همه مردم ایران است. بسیاری از ما حتی نمی دانیم چطور فردی همچون او به رییس جمهوری برگزیده شد! دعا می کنم که راه حل صلح جویانه ای برای همه این قضایا باشد. قلب همگی ما، که برای انسانیت بیشتر از سیاست ارزش قایلیم، با شما و مردم ایران همدرد است. اگر هرکدام از شما احساس می کنید که نمی توانید در ادامه تهیه و گرداوری منوگراف زعفران با ما باشید من کاملا درک می کنم.

ما این کار را ادامه خواهیم داد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ارزش کار محققین ایرانی به خوبی نمایان شود و برای صلح برای همه دعا می کنیم»

انتهای پیام

مطالب مرتبط

زنگ خطر افت کمی و کیفی تولید علم ایران/ آخوندزاده: محققان نسبت به ۲۵ سال پیش فقیرتر شده‌اند/عربستان در مقالات داغ از ایران پیشی گرفت

موافقت وزارت بهداشت با تاسیس ۱۰ مرکز تحقیقاتی و سه پژوهشکده علوم پزشکی

ملک زاده اعلام کرد: ضرورت ارتقای جایگاه ایران در تولید علم جهان با رعایت موازین اخلاق نشر

قائم‌مقام معاون تحقیقات وزیر بهداشت خبر داد: رشد ۴۰۰ درصدی ارجاعات به مقالات علوم پزشکی ایران در دو سال گذشته

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها