- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

فوت دو دانشجوی دیگر اهوازی پس از مرگ مشکوک دو دانشجوی دانشگاه شهید چمران

با گذشت کمتر از دو هفته از اعلام خودکشی و فوت مشکوک دو دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز از شنیدن خبر درگذشت ناگهانی دو نفر از همدانشگاهی های خود در بهت و تاسف اند.

به گزارش دیده بان علم ایران، فرهاد ابول نژادیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تایید این خبر تاسف بار گفت: روز گذشته یک دانشجوی پسر رشته داروسازی در کلاس درس بدون علائم تنفسی و قلبی پیدا شد و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد و عملیات CPR (احیای قلبی، ریوی) انجام گرفت اما نتیجه‌ای نداشت و دانشجو فوت شده بود.

وی افزود: همچنین یک دانشجوی دختررشته پزشکی نیز فوت شده که خانواده وی درهنگام بیدار کردن وی از خواب متوجه مرگ فرزندشان می‌شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در پیام های جداگانه ای درگذشت مرحوم فاطمه ارسطو، دانشجوی رشته پزشکی ورودی مهرماه ۹۱ و مرحوم ماجد سیاحی، دانشجوی رشته داروسازی ورودی سال ۹۵ این دانشگاه را تسلیت گفته است.

در روز نهم آذرماه هم پیکر بی جان یکی از دانشجویان کامپیوتر دانشگاه شهید چمران اهواز که روز قبل از خوابگاه (خوابگاه شهید علم الهدی) خارج شده بود در خیابان اول منطقه بوستان اهواز پیدا شد.

اوایل آذرماه هم یکی دیگر از ساکنان این خوابگاه دانشجویی در حمام دست به خودکشی زده بود که خوشبختانه با اقدام به موقع دانشجویان از مرگ نجات یافت.

در ساعت ۴ بامداد دوازدهم آذرماه جاری نیز پیکر یکی دیگر از دانشجویان پسر ساکن این خوابگاه که دانشجوی رشته زیست شناسی بوده در حالی که از درختان پشت خوابگاه حلق آویز شده بود، پیدا شد که علی رغم انتقال سریع وی به مراکز درمانی متاسفانه این دانشجو نیز جان خود را از دست داد.

دیده بان علم ایران هم درگذشت تاسف بار این دانشجویان اهوازی را به خانواده ها و سایر سوگواران و جامعه دانشجویی تسلیت می گوید.

انتهای پیام