جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

شناسایی و حمایت از ایده های حوزه تایر در رویداد دانشگاه امیرکبیر

نسخه قابل پرینت
کد خبر:45842
یکشنبه، ۱۰ آذر، ۱۳۹۸ | 16:44

شناسایی و حمایت از ایده های حوزه تایر در رویداد دانشگاه امیرکبیر

رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده های حوزه تایر در راستای استفاده از پتانسیل دانشگاهی و استارت‌آپی ۱۲ آذر ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، این رویداد توسط مرکز نوآوری گروه صنعتی بارز، بزرگ‌ترین تولیدکننده تایر در کشور و با همکاری مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در چهار حوزه محصول (مواد و آمیزه، طراحی و ساختار، ماشین‌آلات و ابزارها)، مارکتینگ (بازاریابی، تبلیغات، فروش، خدمات پس از فروش، ارتباط با مشتری)، فرآیندها (تولیدی نظیر تدارکات، نگه‌داری و تعمیرات، کنترل کیفیت و …، و غیرتولیدی نظیر منابع انسانی، استراتژی، رهبری و …) و علم داده و فناوری اطلاعات (جمع‌آوری داده، تحلیل داده، داده‌کاوی، فرایندکاوی، اپلیکیشن، فرایندهای اطلاعاتی و ارتباطی) برگزار می شود.

همچنین در این رویداد حمایت‌هایی برای ایده‌های برتر و استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است.

برای برگزیدگان سطح طلایی این رویداد مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از کارخانه، امکان استقرار در مرکز نوآوری بارز در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه در نظر گرفته شده است.

برای برگزیدگانی که در سطح نقره‌ای انتخاب شوند هم مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از کارخانه، امکان استقرار در مرکز نوآوری بارز در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه در نظر گرفته شده است.

جایزه برگزیدگان سطح برنزی هم مبلغ ۵۰ میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از کارخانه، امکان استقرار در مرکز نوآوری بارز در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه است.

گروه صنعتی بارز در سال ۱۳۶۳ به عنوان اولین کارخانه تایرسازی کشور راه اندازی شد و محصولات این شرکت در بازار تایر ایران وارد و به واسطه کیفیت بالای این تایرها و تکنولوژی‌های دریافت شده رفته‌رفته به عنوان بهترین تایر ایرانی شناخته شده است.

این گروه دارای چند شرکت زیر مجموعه شامل کارخانه تولید تایر در کرمان و کردستان، شرکت توزیع تایر سامان بارز و کارخانه روکش لاستیک سیرجان بوده و در حال حاضر بیشترین سهم از بازار کشور را در اختیار دارد.

گروه صنعتی بارز با توجه به چشم‌انداز خود مبنی بر “ایفای نقش اول در کشور و یکی از نقش‌آفرین‌ها در صنعت لاستیک منطقه” و در راستای سیاست‌های کلی کشور و با هدف توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد کارآفرینی، اولین مرکز نوآوری تایر کشور را تاسیس کرده است.

سیاست گروه صنعتی بارز جذب ایده‌های نو و شناسایی و استفاده از پتانسیل افراد نوآور جهت همکاری با این گروه است.

مطالب مرتبط

موفقیت دانشمند ایرانی در ساخت لباس با قابلیت اندازه‌گیری قند خون

تقدیر از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دستاورد محققان ایرانی در شبیه‌سازی دینامیک مولکولی نفوذ آب در غشای پیل‌های سوختی

ابداع روش تحلیلی هوشمند برای مدلسازی تلفیقی اکتشاف ذخایر اقتصادی مس

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها