- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

برگزاری ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی

دومین رویداد ملی “ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی” به همت ایده‌بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با شعار “فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌بنیان” برگزار می‌شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، علی علیزاده، دبیر اجرایی این رویداد اظهار کرد: با توجه به تجربه‌های موفق در اولین دوره و همچنین اهمیت بالای حوزه بهداشتی و آرایشی در سلامت و اقتصاد کشور، دومین ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی با حمایت و توجه ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فناوران و سرمایه‌گذاران این حوزه برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمام حوزه‌های حمایتی و محورهای دریافت طرح و ایده در این رویداد در راستای سیاست‌ها و اولویت‌های کمیته آرایشی و بهداشتی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده‌اند.

علیزاده خاطرنشان کرد: ایده‌بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی انتقال فناوری دفتر معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی عهده‌دار اجرای این رویداد است.

وی تصریح کرد: ایده‌پردازان و فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی http://cosmetic.ideasbazaar.ir حداکثر تا پایان آذرماه نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام