سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

تهران، میزبان دومین کنگره اروپایی آسیایی فارماکواپیدمیولوژی

نسخه قابل پرینت
کد خبر:45663
یکشنبه، ۱۲ آبان، ۱۳۹۸ | 16:52

تهران، میزبان دومین کنگره اروپایی آسیایی فارماکواپیدمیولوژی

دومین کنگره اروپایی آسیایی فارماکواپیدمیولوژی از ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه جاری از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و گروه اقتصاد و مدیریت دانشکده داروسازی آن دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، این کنگره با مشارکت سازمان غذا و دارو، انجمن مدیریت و اقتصاد دارو ایران، انجمن متخصصین داروسازی بالینی، انجمن داروسازان ایران، انجمن جهانی فارماکوویژیلانس و دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی مرتبط برگزار می‌شود.

کنگره با محوریت اپیدمیولوژی دارویی، اقتصاد دارو، مدیریت دارو، داروسازی بالینی و… با حضور اساتید برجسته بین المللی از سایر کشورها و رییس انجمن جهانی فارماکوویژیلانس در کنار اساتید و متخصصان مجرب داخلی فرصت مغتنمی را جهت ارتقای علمی شرکت کنندگان ایجاد و موجبات گردهمایی اقشار مختلف جامعه بزرگ علوم پزشکی را فراهم می‌کند.

بیماری‌های غیرواگیر شامل، بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان‌ها، بیماری‌های مزمن ریوی و دیابت محور اصلی کنگره را تشکیل داده و فارماکواپیدمیولوژی، فارماکوویژیلنس، داروسازی بالینی، اقتصاد دارو و تحقیقات پیامدها (Outcome Research)، مدیریت دارو، مطالعات بالینی و کارآزمایی‌ها، داروسازی اجتماعی، مدیریت ریسک و آموزش داروسازی از دیگر موضوعات این کنگره را به خود اختصاص داده‌اند.

این کنگره مشتمل بر سخنرانی، پنل، کارگاه ارائه‌ پوستر و نمایشگاه جانبی بوده و فرصتی برای آشنایی با آخرین مباحث مطرح در زمینه فارماکواپیدمیولوژی با توجه ویژه بر موضوع “بیماری‌های غیر واگیر” خواهد بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

سيزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها