سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

سرپرست معاونت مستعدان بنیاد ملی نخبگان منصوب شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:45542
شنبه، ۲۰ مهر، ۱۳۹۸ | 13:45

سرپرست معاونت مستعدان بنیاد ملی نخبگان منصوب شد

با حکم سورنا ستاری، رییس بنیاد ملی نخبگان، حسین شجاعی، دانشیار گرانش و کیهان شناسی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان سرپرست معاونت مستعدان بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در حکم انتصاب دکتر حسین شجاعی آمده است: «نظر به لزوم تحقق اهداف عالی بنیاد و سند راهبردی کشور در امور نخبگان در حوزه اجتماعات نخبگی مستعدان و با توجه به تجارب ارزشمند و مراتب تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به سمت سرپرست معاونت مستعدان بنیاد ملی نخبگان منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با توکل بر خداوند سبحان و در پرتو ارزش‌ها و اصول گرانقدر اسلامی و با بهره‌مندی از همکاری صمیمانه و کارشناسانه کلیه همکاران محترم در واحدهای بنیاد در چارچوب اساسنامه و سایر ضوابط مقررات مربوط و به کارگیری همه مساعی و اهتمام خود در خدمت به نظام اسلامی و مستعدان کشور موفق و مؤید باشید.

بی‌شک کلیه همکاران و مسئولین محترم بنیاد در تحقق اهداف و انجام وظایف محوله، جنابعالی را یاری خواهند کرد.

توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در پرتو منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید نسبت به انجام مأموریت‌های محوله کوشا باشید».

انتهای پیام

مطالب مرتبط

براساس آیین‌نامه حمایت از نخبگان ایرانی صورت گرفت: اختصاص ۲۰ درصد ظرفیت استخدامی دستگاه ها و جذب اعضای هیئت علمی به نخبگان

فراخوان دوره‌های مشترک پسادکتری علوم پایه بنیاد ملی نخبگان و انجمن‌های علمی تمدید شد

برنامه بنیاد ملی نخبگان برای توسعه علوم پایه با حمایت از ۵۰ پژوهشگر برگزیده پسادکتری

کلیات طرح تأمین مسکن نخبگان تصویب شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها