سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

بزرگداشت «دکتر رضا ملک زاده» در همایش ملی «پاسداشت نخبگی»

نسخه قابل پرینت
کد خبر:45039
یکشنبه، ۲۳ تیر، ۱۳۹۸ | 12:28

بزرگداشت «دکتر رضا ملک زاده» در همایش ملی «پاسداشت نخبگی»

مراسم بزرگداشت دکتر رضا ملک‌زاده، استاد برجسته علوم پزشکی کشور، ۳۱ مردادماه همزمان با روز پزشک در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، حبیب شریف، رییس بنیاد نخبگان فارس با اشاره به برگزاری مراسم‌های تکریم و پاسداشت خدمات نخبگانی مفاخر بومی، گفت: تجلیل و تکریم از نخبگان و سرآمدان عرصه علم و فرهنگ کشور به منظور پاسداشت مقام اثرگذاری والای این بزرگان در جامعه، وظیفه خطیری است که باید به نحو شایسته به انجام رسد و این افتخارآفرینان و قهرمانان ملی، به عنوان الگو به جوانان معرفی شوند.

وی افزود: بنیاد نخبگان استان فارس به نمایندگی از بنیاد ملی نخبگان و با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، هفتمین «همایش ملی پاسداشت نخبگی» را ۳۱ مردادماه همزمان با روز پزشک، به منظور تکریم و الگوسازی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و اجرایی پروفسور رضا ملک‌زاده، پدر کوهورت کشور و استاد برجسته علوم پزشکی در شیراز برگزار می‌کند.

شریف ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را با محوریت شخصیت یا فعالیت‌های علمی این استاد بزرگوار به صورت نقد و تحلیل و یا نوشته‌هایی از نوع خاطره و دلنوشته به دبیرخانه این مراسم ارسال کنند و در پایان نیز از برگزیده این مقالات به عنوان کتاب در همایش رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

براساس آیین‌نامه حمایت از نخبگان ایرانی صورت گرفت: اختصاص ۲۰ درصد ظرفیت استخدامی دستگاه ها و جذب اعضای هیئت علمی به نخبگان

فراخوان دوره‌های مشترک پسادکتری علوم پایه بنیاد ملی نخبگان و انجمن‌های علمی تمدید شد

برنامه بنیاد ملی نخبگان برای توسعه علوم پایه با حمایت از ۵۰ پژوهشگر برگزیده پسادکتری

کلیات طرح تأمین مسکن نخبگان تصویب شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها