جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

دانشجویان دختر دانشگاه آزاد به محل سکونت والدین یا همسر منتقل می‌شوند

نسخه قابل پرینت
کد خبر:44662
یکشنبه، ۱۹ خرداد، ۱۳۹۸ | 16:23

دانشجویان دختر دانشگاه آزاد به محل سکونت والدین یا همسر منتقل می‌شوند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: دانشجویان دختر در نقل و انتقالات دانشجویی به محل سکونت والدین یا همسرشان منتقل می‌شوند.

به گزارش دیده بان علم ایران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری ضمن اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول تحصیلی ۹۹-۹۸ آغاز شده و تا ۱۸ تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقل و انتقالات دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: یکی از امتیازات مثبتی که برای نقل و انتقالات دانشجویان دختر در نظر گرفته شده، این است که دختران دانشجو به محل سکونت والدین یا همسرشان منتقل خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی افزود: به استثنای دانشجویان رشته‌های پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی و پرستاری که رشته‌های آنها صرفاً در چند واحد وجود دارد، بقیه دانشجویان دختر به شهر محل زندگی و یا نزدیک ترین واحد به محل زندگیشان منتقل می‌شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: تمامی مراحل و فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خودداری کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

کاهش ساعات موظفی تدریس اعضای هیات علمی فناور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد، مهلت دفاع از پایان‌نامه ها را تمدید کرد

پذیره‌نویسی “فراصندوق سرمایه‌گذاری” آغاز شد

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد به آذرماه موکول شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها