- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

برکناری دکتر موسی خانی از سرپرستی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را به عنوان سرپرست جدید پارک علم و فناوری دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران در حکم دکتر طهرانچی خطاب به دکتر دهقانی فیروزآبادی آمده است: “با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.”

دهقانی فیروزآبادی، دانشیار دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف با بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر، استاد نمونه آموزشی و استاد نمونه پژوهشی این دانشکده است.

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف و همکاری در معاونت پژوهشی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه از سوابق اجرایی وی اعلام شده است.

وی همچنین تاسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.

راهبری و توسعه بیش از ۳۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه‌های تخصصی و مدیریت و اجرای چند پروژه و طرح صنعتی ملی نیز از دیگر سوابق دکتر دهقانی فیروزآبادی به شمار می‌آید.

دکتر طهرانچی همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر مرتضی موسی‌خانی، سرپرست سابق پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام