جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

برکناری دکتر موسی خانی از سرپرستی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:44567
یکشنبه، ۱۲ خرداد، ۱۳۹۸ | 10:37

برکناری دکتر موسی خانی از سرپرستی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را به عنوان سرپرست جدید پارک علم و فناوری دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران در حکم دکتر طهرانچی خطاب به دکتر دهقانی فیروزآبادی آمده است: “با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.”

دهقانی فیروزآبادی، دانشیار دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف با بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر، استاد نمونه آموزشی و استاد نمونه پژوهشی این دانشکده است.

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف و همکاری در معاونت پژوهشی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه از سوابق اجرایی وی اعلام شده است.

وی همچنین تاسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.

راهبری و توسعه بیش از ۳۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه‌های تخصصی و مدیریت و اجرای چند پروژه و طرح صنعتی ملی نیز از دیگر سوابق دکتر دهقانی فیروزآبادی به شمار می‌آید.

دکتر طهرانچی همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر مرتضی موسی‌خانی، سرپرست سابق پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

تلاش دانشگر ایرانی برای بررسی بافت‌های سرطانی با مدل‌سازی تومور مجازی

جایزه مخترع برتر جهان اسلام به دانشیار دانشگاه صنعتی شریف رسید

پیش‌بینی بودجه پنج هزار میلیارد تومانی در حوزه هوش مصنوعی

تقدیر از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها