جمعه، ۳۱ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024

پنجمین کنفرانس بین المللی پل برگزار می شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:44382
سه شنبه، ۲۴ اردیبهشت، ۱۳۹۸ | 10:54

پنجمین کنفرانس بین المللی پل برگزار می شود

پنجمین کنفرانس بین المللی پل ۲۶ و ۲۷ شهریور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر فرزاد حاتمی دبیر کنفرانس گفت: پس از برگزاری چهار کنفرانس تخصصی موفق بین المللی قبلی در خصوص مهندسی پل، پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل ۲۶ و ۲۷ شهریورماه سال جاری با مشارکت ارگان های مختلف در این دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.


وی گفت: این کنفرانس با موضوعات استانداردها و آئین نامه های بارگذاری، طراحی و اثر زلزله بر پلها، روشهای تحلیل و طراحی انواع پلها، ارزیابی آسیب پذیری پل ها در شرایط وقوع زلزله، تجهیزات آسیب شناسی و بازرسی فنی، معیارهای مجاز بهره برداری باتوجه به استانداردهای معتبر، روشهای ارزیابی ایمنی، سطوح عملکرد و قابلیت اطمینان پل ها، انواع روش های تعمیر، تقویت و نگهداری راه، باند، پل و ابنیة فنی، سیستم های مدیریت پل ها، پایش سلامت پل ها و ابنیه فنی مربوطه، سطوح عملکرد و معیارهای بهسازی راه، بند و پل ، مطالعات ژئوتکنیکی پل ها مطالعات هیدرولیکی و هیدرولوژی پلها برگزار می شود.


حاتمی افزود: همچنین سه کارگاه تخصصی در زمینه‌های، استانداردها و آئین نامه های ملی و بین المللی در زمینه طراحی و بهسازی پلها، پایش سلامت و ابنیه فنی، روش های تعمیر، تقویت و بهسازی لرزه ای پلها و ابنیه فنی ملاحظات طرح و اجرای هیدرولیک و هیدرولوژی پلها برگزار می شود.


وی تصریح کرد: در این کنفرانس علاوه بر غالب متخصصان داخلی، جمعی از اساتید و متخصصان با سابقه از کشورهای مختلف ارائه مقاله می کنند.


دبیر پنجمین کنفرانس بین المللی پل گفت : متقاضیان جهت اخذ اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت کنفرانس به نشانی http://ibc.aut.ac.ir مراجعه و یا با شماره ۶۴۵۴۵۵۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

تولید ارزان الکتروکاتالیست بر پایه چارچوب‌های فلزی-آلی با طول عمر بالا

دستاورد محققان ایرانی در ترمیم استخوان‌ با هیدروژل نانویی تولیدی از پیله کرم ابریشم

ملاحظات ساخت و ساز در حریم گسل

موفقیت دانشمند ایرانی در ساخت لباس با قابلیت اندازه‌گیری قند خون

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها