جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

کتاب «فناوري و مديريت عمليات تخريب سازه­ ها» منتشر شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:44345
یکشنبه، ۲۲ اردیبهشت، ۱۳۹۸ | 13:41

کتاب «فناوري و مديريت عمليات تخريب سازه­ ها» منتشر شد

کتاب «فناوري و مديريت عمليات تخريب سازه­ ها» به همت دکتر مهدی روانشادنیا و میلاد علی­پور بشری، ترجمه و منتشر شد.

به گزارش دیده بان علم ایران، تخریب سازه ­های قدیمی یکی از اولین و مهمترین مراحل در پروژه­ های ساخت و ساز به منظور احداث سازه ­های جدید است. آمارها حاکی از وقوع حوادث بسیار زیاد در مرحله­ تخریب است که به فوت یا مصدومیت افراد، آسیب به سازه­ های مجاور و هدر رفتن دارایی­های عمومی و دولتی منجر می­شود.

ترجمه این اثر گامی است در جهت آموزش تخریب تخصصی و ایمن که می تواند از بروز صدمات ناشی از تخریب غیراصولی سازه ها پیشگیری کند.

کتاب شامل ۱۳ فصل است که در آن به مباحث مختلفی چون روش­های نوین تخریب، نحوه برآورد و قیمت­گذاری پروژه، انواع قراردادها در پروژه­ های تخریب، ایمنی، تجهیزات و ماشین­ آلات مدرن و نحوه مدیریت پروژه ­های تخریب پرداخته شده است.

مترجمان امیدوارند که این اثر راهنمایی مفید برای تمامی دست­ اندرکاران پروژه ­های تخریب اعم از مدیران پروژه، مهندسان، پیمانکاران و سایر افراد علاق­مند به این حوزه جهت آشنایی با شیوه ­های نوین تخریب در دنیا و ارتقا سطح دانش و بکارگیری آن در کشور باشد.

علاقمندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به انتشارات سیمای دانش، آذر، عصر دانش یا پرهام و نیز تارنمای انتشارات سیمای دانش مراجعه کنند.

 

مطالب مرتبط

«تکنولوژی‌های پیشرفته ساختمانی در جهت پایداری زیست محیطی» منتشر شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها