جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

دومین جشنواره پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز برگزار می شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:44196
یکشنبه، ۸ اردیبهشت، ۱۳۹۸ | 11:23

دومین جشنواره پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز برگزار می شود

سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز و دومین جشنواره پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر حسین قدیری، دبیر اجرایی سومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران گفت: این سمپوزیوم با هدف ایجاد همگرایی بیشتر در توسعه علوم و فناوری‌های نقشه‌برداری مغز و به روز رسانی اطلاعات پژوهشگران و اندیشمندان این حوزه در قالب سه پنل تخصصی «کاربردهای کلینیکی و تحقیقاتی تحریک مغزی»، «کاربردهای کلینیکی و تحقیقاتی سیگنال‌های مغزی و کاربرد نقشه‌برداری مغز در Presurgical Planing (برنامه ریزی پیش از جراحی در درمان تومورهای مغزی)» برگزار می شود.

وی گفت: در این رویداد همچنین دومین نشست «بهارانه» پژوهشگران نقشه‌برداری مغز با حضور پژوهشگران برجسته این حوزه برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و ترویج آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز گفت: نشست با انجمن‌های علمی علوم اعصاب، قطب جراحی مغز و اعصاب کشور، انجمن پزشکی روان تنی و انجمن علمی روان پزشکان ایران از دیگر برنامه‌های این سمپوزیوم محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز همزمان با سومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز، دومین جشنواره پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز را هم در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌کند. این رویداد با هدف حمایت و معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و همچنین تشویق پژوهشگران حوزه نقشه‌برداری مغز برای تولید و رونق تجهیزات و فناوری‌های این حوزه دایر می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

توسط محققان ایرانی ارائه شد: نخستین مدل تکاملی رفتار شبکه‌های نورونی مغز در مراحل خواب با تک کانال EEG

دانشمند ایرانی، برنده جایزه ترولند ۲۰۲۲ آکادمی علوم آمریکا شد

تیم‌های برتر مسابقات علوم اعصاب شناختی دانش‌آموزی معرفی شدند

ساخت نرم افزار تشخیص آنلاین نورون های داخل قشر مغز در کشور

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها