سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

استادان راهنمای پایان نامه های دانشجویان غیرایرانی «تربیت مدرس» اعتبار ویژه می گیرند

نسخه قابل پرینت
کد خبر:43330
سه شنبه، ۳۰ بهمن، ۱۳۹۷ | 13:24

استادان راهنمای پایان نامه های دانشجویان غیرایرانی «تربیت مدرس» اعتبار ویژه می گیرند

رییس دانشگاه تربیت مدرس در گردهمایی دانشجویان بین المللی این دانشگاه، از اعطای اعتبار ویژه به اساتید راهنمای پایان نامه های دانشجویان غیر ایرانی خبر داد.

به گزارش دیده بان علم ایران دکتر محمدتقی احمدی در این نشست طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در نشست دانشجویان غیرایرانی اظهارکرد: امیدوارم این جلسه فرصتی باشد تا دانشجویان غیرایرانی نیز بتوانند نظرات و دیدگاه های خود را بیان کنند و به این ترتیب امکان آشنایی بیشتری با روندها و سیاست های دانشگاه فراهم شود.

وی گفت: دانشگاه تلاش می کند تا دوران زندگی شما در ایران و دانشگاه تربیت مدرس به خوبی سپری شود و روند امور تسهیل گردد و شادابی، نشاط و تسهیل در امور اداری و اجرایی را برای شما بیش از پیش فراهم کند.

وی افزود: یک از مهمترین ارزش ها و شاخص های طرح تحول راهبردی دانشگاه، رشد کمی و افزایش رضایت و کیفیت تحصیلی دانشجویان غیرایرانی است و این امر برای ما بسیار حائز اهمیت است و ما به دنبال بهبود شرایط رفاهی و حفظ استانداردهای علمی و دانشگاهی در امور مربوط به تحصیل شما هستیم و رییس واحد بین الملل و معاون آموزشی دانشگاه نیز همواره روان سازی فعالیت های دانشجویان غیرایرانی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

دکتر احمدی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه تربیت مدرس طی ماه های اخیر مجوز ایجاد مرکز آموزش زبان فارسی جهت برگزاری دوره های آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرایرانی را اخذ کرده است و احتمالاً تعداد بسیار زیادی دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه اضافه شوند تا هم از دوره های این مرکز استفاده و هم در دانشگاه در دوره های تخصصی تحصیل کنند و تجربه شما دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در جهت تشویق آنان برای تحصیل در این دانشگاه، حاکی از رضایت شما از خدمات این دانشگاه خواهد بود.

رییس دانشگاه تربیت مدرس از اعطای اعتبار ویژه به اساتید راهنمای دانشجویان غیر ایرانی خبر داد و گفت: به اساتید راهنمای دانشجویان غیر ایرانی اعتبار ویژه ای تخصیص می یابد تا دارای مجوزهای مالی باشند و بتوانند برخی از مسائل زندگی دانشجویان را مورد پشتیبانی های اندک خود قرار دهند.

دکتر احمدی در ادامه بر لزوم برگزاری تورهای دسته جمعی جهت بازدید از دیدنی های ایران و مکان های جذاب فرهنگی، علمی، اجتماعی و تاریخی کشور برای دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد و این امر را فرصتی برای تبادل فرهنگی بهتر عنوان کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها