- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

دیناروند، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای راه اندازی پارک علمی و فناوری دانشگاه طی حکمی، رییس و اعضای شورای راهبردی پارک را منصوب کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر عباسعلی کریمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی رییس و اعضای عضو شورای راهبردی پارک علم و فناوری این دانشگاه را منصوب کرد.

بر اساس این حکم، دکتر بیگلر، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، دکتر صحرائیان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر نفیسی، رییس دانشکده پزشکی، دکتر شریف‌زاده، رییس دانشکده داروسازی، دکتر احمدیان، رییس دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی، دکتر سرکار، دکتر کبریایی زاده و دکتر آخوندزاده، استادان دانشگاه و دکتر منظم، مدیر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه به عنوان اعضای شورای راهبردی پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شدند.

همچنین، دکتر رسول دیناروند استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان رییس پارک علم و فناوری علوم پزشکی تهران منصوب شد.

در متن حکم دکتر کریمی خطاب به منصوبین آماده است: “با توجه به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران در توسعه علم و فناوری در کشور و به‌ویژه پیشگامی دانشگاه در ایفای نقش خود در حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم و بهره‌گیری از همه امکانات و فراهم کردن بستر مورد نیاز برای پرورش ایده‌ها و بروز خلاقیت‌های پژوهشگران دانشگاه، جنابعالی را به عنوان عضو شورای راهبردی پارک علم و فناوری دانشگاه منصوب می‌نمایم.

با توجه به طرح‌های توسعه‌ای این دانشگاه و اختصاص بخش قابل توجهی از قطعه زمین تمهید شده دانشگاه در منطقه ۱۸ تهران، انتظار می‌رود شما با همکاری با سایر اعضای محترم شورای راهبردی پارک علم و فناوری دانشگاه در اسرع وقت درخصوص راه‌اندازی و بهره‌برداری پارک مذکور اقدامات لازم را به عمل آورید”.

“تهیه اساسنامه پارک برای طرح و تصویب در جلسه هیأت امنای دانشگاه”، “تهیه برنامه عملیاتی پنج‌ساله پارک برای طرح و تصویب در جلسه هیأت امنای دانشگاه”،‌”تهیه و پیشنهاد بودجه سالانه پارک برای تصویب”، “معرفی مدیر اجرایی پارک برای صدور حکم توسط رئیس دانشگاه”، “بررسی، تدوین و تصویب طرح‌های توسعه‌ای پارک”، “تهیه و پیشنهاد دستورالعمل‌های مورد نیاز پارک برای تصویب” و “تصمیم‌گیری درخصوص نحوه پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی استقرار در مراکز رشد، شتاب‌دهنده و بخش صنعتی پارک” از جمله اولویتهای کاری رییس و اعضای شورای راهبردی پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران تعیین شده است.

انتهای پیام