جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

دیناروند، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:42884
سه شنبه، ۱۸ دی، ۱۳۹۷ | 12:31

دیناروند، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای راه اندازی پارک علمی و فناوری دانشگاه طی حکمی، رییس و اعضای شورای راهبردی پارک را منصوب کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر عباسعلی کریمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی رییس و اعضای عضو شورای راهبردی پارک علم و فناوری این دانشگاه را منصوب کرد.

بر اساس این حکم، دکتر بیگلر، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، دکتر صحرائیان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر نفیسی، رییس دانشکده پزشکی، دکتر شریف‌زاده، رییس دانشکده داروسازی، دکتر احمدیان، رییس دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی، دکتر سرکار، دکتر کبریایی زاده و دکتر آخوندزاده، استادان دانشگاه و دکتر منظم، مدیر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه به عنوان اعضای شورای راهبردی پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شدند.

همچنین، دکتر رسول دیناروند استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان رییس پارک علم و فناوری علوم پزشکی تهران منصوب شد.

در متن حکم دکتر کریمی خطاب به منصوبین آماده است: “با توجه به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران در توسعه علم و فناوری در کشور و به‌ویژه پیشگامی دانشگاه در ایفای نقش خود در حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم و بهره‌گیری از همه امکانات و فراهم کردن بستر مورد نیاز برای پرورش ایده‌ها و بروز خلاقیت‌های پژوهشگران دانشگاه، جنابعالی را به عنوان عضو شورای راهبردی پارک علم و فناوری دانشگاه منصوب می‌نمایم.

با توجه به طرح‌های توسعه‌ای این دانشگاه و اختصاص بخش قابل توجهی از قطعه زمین تمهید شده دانشگاه در منطقه ۱۸ تهران، انتظار می‌رود شما با همکاری با سایر اعضای محترم شورای راهبردی پارک علم و فناوری دانشگاه در اسرع وقت درخصوص راه‌اندازی و بهره‌برداری پارک مذکور اقدامات لازم را به عمل آورید”.

“تهیه اساسنامه پارک برای طرح و تصویب در جلسه هیأت امنای دانشگاه”، “تهیه برنامه عملیاتی پنج‌ساله پارک برای طرح و تصویب در جلسه هیأت امنای دانشگاه”،‌”تهیه و پیشنهاد بودجه سالانه پارک برای تصویب”، “معرفی مدیر اجرایی پارک برای صدور حکم توسط رئیس دانشگاه”، “بررسی، تدوین و تصویب طرح‌های توسعه‌ای پارک”، “تهیه و پیشنهاد دستورالعمل‌های مورد نیاز پارک برای تصویب” و “تصمیم‌گیری درخصوص نحوه پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی استقرار در مراکز رشد، شتاب‌دهنده و بخش صنعتی پارک” از جمله اولویتهای کاری رییس و اعضای شورای راهبردی پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران تعیین شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، چهره تاثیرگذار بیوتکنولوژی ۱۴۰۲ شد

سرپرست جدید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، جایگزین «سرکار» شد

رتبه‌بندی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و دانشکده‌­های علوم پزشکی کشور اعلام شد

سرکار: کاهش بودجه و تشدید تحریم ها از موانع تحقق صادرات یک میلیاردی محصولات نانو است

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها