سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

جایزه فناوری صنعت‌ساز دکتر محمود شیخ زین‌الدین اعطا می‌شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:41889
سه شنبه، ۲۴ مهر، ۱۳۹۷ | 12:14

جایزه فناوری صنعت‌ساز دکتر محمود شیخ زین‌الدین اعطا می‌شود

جایزه فناوری صنعت‌ساز دکتر محمود شیخ زین‌الدین در چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی اعطا می‌شود.

به گزارش دیده بان علم ایران به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر محمود شیخ زین‌الدین ، معاون فقید نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین خدمات ماندگار  وی در مسوولیت‌های ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و ریاست جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و همزمان با چهاردهمین دوره این جشنواره، «جایزه فناوری صنعت‌ساز دکتر محمود شیخ‌زین‌الدین» اعطا می‌شود.

این جایزه به برترین صاحبان طرح‌های فناورانه‌ای که طرح آن‌ها به مرحله تولید انبوه رسیده و بر اساس آن، خط تولید و یا کارخانه در مناطق صنعتی ایجاد شده است، اعطا خواهد شد.

چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی در دیماه سال ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

جایزه فناوری صنعت‌ساز دکتر محمود شیخ‌زین الدین توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بنیان‌گذاری شده است و جزییات آن متعاقبا توسط دبیرخانه جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی اعلام خواهد شد.

محمود شیخ زین‌الدین دارای مدرک دکترای علوم و صنایع غذایی با گرایش بیوتکنولوژی مواد غذایی از دانشگاه ناتینگهام انگلستان و عضو هیات علمی گروه علوم و صنایع غذایی دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

این استاد دانشگاه صنعتی اصفهان، معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مدیر برتر فناوری کشور در سال ۱۳۸۹، ریاست شاخه غرب آسیا و عضویت هیات مدیره انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی (IASP) از سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۲ و ریاست جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی را در کارنامه علمی و اجرایی خود داشت.

وی در خردادماه سال ۱۳۹۷ دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

بزرگداشت دکتر شیخ زین الدین، امشب و فردا در اصفهان، دوشنبه در تهران

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها