سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

هیات مدیره جدید انجمن علمی ایمنی زیستی انتخاب شدند

نسخه قابل پرینت
کد خبر:41847
یکشنبه، ۲۲ مهر، ۱۳۹۷ | 20:57

هیات مدیره جدید انجمن علمی ایمنی زیستی انتخاب شدند

انتخابات هیات مدیره انجمن ایمنی زیستی ایران با حضور جمع کثیری از پژوهشگران، دانش پژوهان، علاقه مندان حوزه ایمنی زیستی و زیست فناوری و اعضای این انجمن علمی در سالن همایش های موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیده بان علم ایران در ابتدای این جلسه دکتر بهزاد قره یاضی، رییس انجمن ایمنی زیستی با تشریح عملکرد انجمن در دوره گذشته بر نقش خطیر انجمن های علمی در تصمیم سازی ها تاکید کرد.

وی آگاهی بخشی در حوزه ایمنی زیستی، مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته را هدف اصلی انجمن علمی ایمنی زیستی دانست و از آنچه تلاش های جامعه علمی برای دسترسی عموم مردم به دستاوردهای فناورانه و مقابله با ترویج فناوری هراسی خواند، تقدیر کرد.

در انتخابات انجمن ایمنی زیستی که ۱۷ مهرماه برگزار شد بهزاد قره یاضی، اسکندر امیدی نیا، مقصود پژوهنده، بهرام باغبان، سمیرا کهک، جلال الدین رزاز و فهیمدخت مختاری به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره، شقایق فکوری و بهاره زارع به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره، بنفشه درویش روحانی به عنوان بازرس اصلی و شاهین واعظی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

مخالفت قاطع انجمن های علمی با بندهای الحاقی به برنامه هفتم:ممنوعیت کشت تراریخته ها، ضدمنافع ملی و تهدیدکننده امنیت غذایی کشور است

دانشمندی که علم را «از مردم، با مردم و برای مردم» زندگی‌ کرد/در مراسم سالگرد درگذشت استاد عنوان شد: قره‌یاضی،سکوت نخبگان را خطرناکتر از مهاجرت نخبگان می‌دید

آیین تقدیر از دکتر قره‌یاضی به عنوان چهره تاثیرگذار زراعت و اصلاح نباتات ایران برگزار شد

زنده یاد دکتر قره یاضی به عنوان چهره تاثیرگذار زراعت و اصلاح نباتات ایران معرفی شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها