- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، آبان ۹۸ در تهران برگزار می شود

پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، هشتمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله را۲۰ تا ۲۲ آبان ماه ۹۸ در تهران برگزار می کند.

به گزارش دیده بان علم ایران، پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله بر اساس اهداف، استراتژی‌ها و وظایف ذاتی خود و در راستای ارائه دستاوردهای علمی کشور در این رابطه و تبادل نظر با متخصصان داخلی و خارجی هم‌زمان با سالگرد رخداد زلزله سرپل ذهاب در آبان ماه سال ۱۳۹۸ میزبان این کنفرانس است.

هشتمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله با شعار «توسعه پایدار مبتنی بر دانش در کشورهای در معرض خطر زلزله» برگزار می شود تا اهمیت استفاده از علم و فناوری در کاهش خطرپذیری و توسعه مورد تأکید قرار گیرد. این اجلاس فرصتی منحصر به فرد در اختیار دانشگاهیان، متخصصان، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های بیمه، بخش خصوصی و سایر نهادهای فعال در حوزه‌های مرتبط قرار می‌دهد تا با ارائه آخرین دستاوردها در حوزه زلزله‌شناسی، ژئوتکنیک، سازه و مدیریت ریسک، زمینه همکاری و اشتراک تجربیات در جهت کاهش آسیب‌پذیری و ارتقای تاب‌آوری را ایجاد کنند.

همچنین در این کنفرانس امکان بحث و تبادل‌نظر بین متخصصان ایرانی و خارجی در خصوص راهبردها، سیاست‌ها و اولویت‌های کاهش ریسک زلزله فراهم خواهد شد تا با ارزیابی چالش‌های موجود، راه‌حل‌های مبتنی بر علم و فناوری در زمینه‌های مرتبط ارائه شود.

مهلت ارسال چکیده مقالات، ۱۰ آبان ۱۳۹۷، مهلت اعلام نتیجه داوری چکیده مقالات ۱۰ آذر ۱۳۹۷ و مهلت ارسال اصل مقالات ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ اعلام شده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت http://see8.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام