- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

در کنفرانس پژوهشگاه ابن سینا بررسی می شود: تاثیر میزان خون رحمی در سقط های مکرر

در کنفرانس یک روزه مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، تاثیرات تغییر جریان خون رحمی در سقط مکرر بررسی می شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، این کنفرانس علمی، روز یکشنبه ۲۸ مرداد از ساعت ۱۳:۳۰در سالن اجتماعات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا به نشانی خیابان شریعتی، نبش خیابان یخچال برگزار خواهد شد.

دکتر اعظم محمداکبری، جراح و فلوشیپ زنان، زایمان و ناباروری، عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا و دبیر علمی این کنفرانس با بیان این که طرح و بررسی تاثیر میزان خون رحمی به عنوان علل احتمالی سقط مکرر، راه‌های بررسی و درمان‌های مربوط به آن از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس علمی است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش بزرگی از سقط‌های مکرر در بیمارانی که جهت درمان مراجعه می‌کنند بدون علت است، در نتیجه درمان اختصاصی هم برای آنان وجود ندارد. در واقع عوامل مختلفی در موضوع سقط مکرر مطرح است که نه ثابت شده‌اند و نه به صورت کامل رد شده‌اند.

وی تصریح کرد: در تحقیقاتی که صورت می‌گیرد، علت‌های احتمالی بررسی می‌شوند. بر همین اساس بررسی تغییرات جریان خون رحمی در سقط‌های مکرر از جمله علل احتمالی است که می‌تواند در درمان بیماران مبتلا به سقط مکرر اثرگذار باشد.

رشته‌های زنان و زایمان، پزشکان عمومی، مامایی، مشاوره در مامایی، بهداشت باروری، ایمونولوژی، داروسازی، داروسازی بالینی و بیولوزی تولید مثل از جمله گروه‌های هدف این کنفرانس علمی هستند که از سوی مرکز درمان ناباروری ابن سینا از امتیاز رایگان آموزش مداوم جامعه پزشکی برخوردار می‌شوند.

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس، می‌توانند جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر یا هماهنگی رزرو ثبت نام با شماره ۲۳۵۱۹ داخلی ۶۰۷ واحد آموزش، تماس بگیرند.

انتهای پیام