جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

بانک استانداردهای تجهیزات زیست‌فناوری تهیه می‌شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:40155
یکشنبه، ۷ مرداد، ۱۳۹۷ | 11:00

بانک استانداردهای تجهیزات زیست‌فناوری تهیه می‌شود

یکی از اهداف تعیین شده در کارگروه صنعت و ساخت تجهیزات زیست فناوری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی تهیه بانک استانداردهای تجهیزات زیست‌فناوری است.

به گزارش دیده بان علم ایران کارگروه صنعت و ساخت تجهیزات زیست فناوری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ذیل گروه تولید،تجاری سازی و بازار ستاد تشکیل شده است و اهداف مختلفی برای این کارگروه تعریف شده است.

یکی از اهداف تعیین شده در این کارگروه که امسال نیز به صورت جدی پیگیری می شود، تهیه بانک استانداردهای تجهیزات زیست فناوری و تهیه برخی از استانداردهای پرکاربرد است که در اختیار شرکت های مربوطه قرار داده خواهد شد.

همچنین پایش بازار تجهیزات زیست فناوری در داخل کشور، مطالعات بازار تجهیزات زیست فناوری به منظور شناسایی اولویت ها، برگزاری کارگاه‌ها و هم اندیشی های متعدد برای رفع مشکلات سازندگان و تحقیق در مورد جزئیات دستگاههای پیشرفته در حوزه زیست فناوری به منظور بومی سازی آنها از دیگر اهداف تعیین شده برای این کارگروه است و در سال جاری به صورت جدی پیگیری می شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

فراخوان حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایجاد استارتاپ و هسته‌ فناور

انتظار سه ماهه پنبه تراریخته سه ساله شد/تاکید جامعه بیوتکنولوژی بر تسریع روند تولید محصولات تراریخته

در قطعنامه همایش بیوتکنولوژی تاکید شد: تسریع روند قانونی صدور مجوز رهاسازی محصولات تراریخته و ویراسته/آزادی سریع چهره تاثیرگذار بیوتکنولوژی ایران از بازداشت آمریکا

مشارکت ایران در تدوین دستورالعمل‌های جهانی نانومواد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها