پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

دانشگاه تهران اعلام کرد: جزییات فراخوان دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

نسخه قابل پرینت
کد خبر:40113
شنبه، ۶ مرداد، ۱۳۹۷ | 10:23

دانشگاه تهران اعلام کرد: جزییات فراخوان دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

دانشگاه تهران طی فراخوانی از صاحبان ایده‌های فناور در حوزه علوم پایه برای شرکت در دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان دعوت کرد.
به گزارش دیده بان علم ایران بنیاد نیکوکاری جمیلی با همکاری بنیاد حامیان دانشگاه و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، در راستای حمایت از ایجاد کسب و کارهای فناورانه دانشی و ترویج فرهنگ کارآفرینی و برای تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را برگزار می‌کند.
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، علاقه‌مندان تا ۳۰مهرماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس ysa-persia.com نسبت به ثبت ایده خود اقدام کنند.
ایده‌های ثبت شده در مرحله اول توسط داوران تخصصی و در مرحله دوم توسط داوران کسب و کار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و ایده‌پردازانی که وارد مرحله دوم می‌شوند به مدت سه روز از آموزش و مشاوره‌های لازم به‌منظور تیم‌سازی و تهیه طرح اولیه برای ارائه به داوران کسب و کار برخوردار می‌شوند. همچنین تیم‌های برتر در پایان جشنواره از اعتبار ویژه بنیاد نیکوکاری جمیلی و حمایت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور تبدیل ایده به کسب و کار بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

پژوهشگران جوان برجسته علوم پایه کشور در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

«نشان عالی دانش» بر سینه ۱۲ چهره برجسته علمی کشور نشست

جلد دوم فلور مصور پارک ملی گلستان منتشر شد

محققان دانشگاه تهران نشان دادند: سرنوشت قطره‌های استنشاقی در مجاری تنفسی انسان

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها