- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

انتظار افزایش کیفیت تحقیقات با آزمایشگاه پیش بالینی کشور

معاون علمی و فناوری آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این آزمایشگاه مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در حوزه تصویربرداری است که تمامی آنها ساخت ایران است.

به گزارش دیده بان علم ایران احسان شریف با اشاره به اهمیت مطالعات پیش بالینی و تصویر برداری اظهار کرد: تا به امروز پروژه‌هایی توسط محققان در آزمایشگاه با بهره گیری از خدمات جدید و پیشرفته انجام شده است بنابراین با وجود آزمایشگاه پیش بالینی از این پس محققان می‌توانند تحقیقات خود را با امکانات پیشرفته تری انجام دهند.
شریف در ادامه درباره اینکه آیا از مهندسی معکوس در طراحی محصولات این آزمایشگاه استفاده شده گفت: تمامی این دستگاه ها ساخت ایران بوده و از هیچ مهندسی معکوسی در آن استفاده نشده است و در صورت ساخت دوباره می‌توانیم آن را با امکانات هرچه بهتر ارائه دهیم و در صدد آن هستیم که این محصولات را ارتقا دهیم .
معاون علمی و فناوری آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به فعالیت‌های ترویجی و آموزشی آزمایشگاه پیش بالینی گفت: در راستای این مسئله کارگاه های گوناگونی برگزار می شود ازجمله این رویدادها می‌توان به کارگاه فشرده تصویربرداری (All in one) اشاره کرد که سه شنبه آخر هر ماه برگزار می شود .
انتهای پیام