سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

رییس دانشگاه شریف ابقا شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:39918
شنبه، ۳۰ تیر، ۱۳۹۷ | 12:48

رییس دانشگاه شریف ابقا شد

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در حکمی رییس دانشگاه صنعتی شریف  را به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا کرد.
به گزارش دیده بان علم ایران دکتر منصور غلامی در حکمی دکتر محمود فتوحی را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه صنعتی شریف ابقا کرد.
متن حکم وزیر علوم خطاب به دکتر  محمود فتوحی به شرح ذیل است:
ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه صنعتی شریف ابقاء می‌شوید.
امیدوارم با سعی و اهتمام جناب‌عالی و بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های مؤثری بردارید.
انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

جایزه مخترع برتر جهان اسلام به دانشیار دانشگاه صنعتی شریف رسید

تقدیر از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف

پایش و عیب‌یابی بلبرینگ ادوات مکانیکی با نرم‌افزار ابداعی محققان ایرانی

رئیس دانشگاه صنعتی شریف برکنار شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها