سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

طراحی بزرگ‌ترین آبنمای کف خشک هارمونیک کشور

نسخه قابل پرینت
کد خبر:39881
چهارشنبه، ۲۷ تیر، ۱۳۹۷ | 12:20

طراحی بزرگ‌ترین آبنمای کف خشک هارمونیک کشور

بزرگ‌ترین آبنمای کف خشک هارمونیک کشور توسط یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری یزد در بوستان معلم رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش دیده بان علم ایران علی جعفری زاده ، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان درخصوص ویژگی‌های این آبنما گفت: این پروژه بزرگ‌ترین آبنمای کف خشک کشور است که وسعت آن ۶۰۸ متر مربع و دارای ۲۷۰ نازل شیر برقی و ۲۷۰ چراغ ال ای دی و همچنین پردازنده مرکزی با قابلیت برنامه نامحدود و بیش از ده کیلومتر کابل است.
وی افزود: موتورخانه مرکزی این پروژه مجهز به سیستم بوستر پمپ است که سیستم کاهش ارتفاع هوشمند و سیستم فیلتراسیون مرکزی دارد. بلندترین جت این آبنما ۲۵ متر ارتفاع دارد که دارای فاز توسعه موزیکال است و دارای این قابلیت است که بتواند به آبنمای موزیکال تبدیل شود.
جعفری زاده درخصوص بحث صرفه‌جویی مصرف آب در این پروژه اظهار داشت: در این پروژه، شرایط اقلیمی ایران و صرفه‌جویی آب مدنظر بوده و با توجه به ماهیت کف خشک بودن آن تبخیر آب در این پروژه حداقل است.
وی همچنین به رعایت اصول ایمنی در پروژه اشاره کرد و گفت: تمامی لوازم برقی آن ۱۲ و ۲۴ ولت است و کل این پروژه کمتر از ۹۰ روز انجام شده است که در نوع خود بی نظیر است.
جعفری‌زاده خاطر نشان کرد: فاز عمرانی پروژه توسط پرسنل شهرداری رفسنجان انجام شده و تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی آن توسط شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری یزد تامین شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

دانشگاه تهران ارائه کرد: نسل سوم دستگاه اندازه‌گیری زاویه تماس، کشش سطحی و انرژی سطح

دستگاه آنالیز عناصر فلزی و نافلزات با دقت بسیار بالا در کشور ساخته شد

تولید آسفالت جدید با قابلیت کاهش لغزندگی و قیرزدگی در کشور

مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طوسی افتتاح شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها