پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

مکمل های غذایی و گیاهی به نوآوردگاه مشهد فراخوانده شدند

نسخه قابل پرینت
کد خبر:39820
سه شنبه، ۲۶ تیر، ۱۳۹۷ | 10:22

مکمل های غذایی و گیاهی به نوآوردگاه مشهد فراخوانده شدند

برای اولین بار در صنعت غذای کشور، نوآوردگاه مکمل های غذایی و گیاهی در مشهد برگزار می شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر قدیر رجب زاده، رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی خبر داد: گفت: اولویت های پذیرش ایده های نوآورانه برای برنامه شتابدهی شامل مکمل های موثر در بهبود عملکرد مغز، مکمل های پروبیوتیک و پری بیوتیک، مکمل های کاهش وزن و کاربرد فناوری های نوین در تهیه مکمل های غذایی و گیاهی می باشد.

وی بیان کرد: «نوآوردگاه» رویدادی آموزشی- عملی برای آموزش راه اندازی کسب و کار بر پایه ایده های نوآورانه به کارآفرینان جوان می باشد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در نوآوردگاه در این مدت روش های شبکه سازی، امکان سنجی ایده و طراحی مدل کسب و کار را آموزش می بینند.

رجب زاده گفت: با تغییر سبک زندگی مصرف مکمل های غذایی به منظور تکمیل رژیم غذایی برای حفظ سلامت افراد به شدت افزایش یافته است.

وی در خصوص هدف از برگزاری این نوآوردگاه بیان کرد: با توجه به پتانسیل بالای گیاهان دارویی بومی در ایران، ضرورت تلفیق فناوری با دارایی های بومی برای توسعه کسب و کارهای نوین و بازار مکمل های غذایی احساس می شود.

وی با تاکید بر اینکه بکارگیری فناوری های نوین موفقیت تولیدکنندگان را در پی دارد افزود: موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با مشارکت شرکت شزان از موسسات مستقر در پارک علم و فناوری پردیس اقدام به برگزاری رویداد نوآوردگاه به منظور راه اندازی کسب و کارهای نوپا در حوزه مکمل های غذایی و گیاهی نموده است.

پیش رویداد این نوآوردگاه ۱۷ مرداد و رویداد اصلی در ۱۳ الی ۱۶ شهریور ماه  سال جاری در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار می شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها